Identifying and Reconstructing Individual
Language Stories
IRIS
intenționează să se concentreze pe formarea inițială și continuă a
cadrelor didactice (mai multe)
Grupul de lucru este format din opt instituții partenere din șase țări europene (mai multe)
Sunt vizate următoarele cinci rezultate finale ale proiectului: (mai multe)
Sunt prevăzute șase întâlniri de lucru față în față ale celor opt echipe (mai multe)
Informații în curând
IRIS intenționează să se
concentreze pe formarea inițială și continuă a cadrelor didactice, astfel încât
aceștia să fie capabili să:
1. Platforma online ce va găzdui cursul de formare destinat cadrelor didactice din aria curriculară Limbă și comunicare
Stadiul îndeplinirii:2. Studiul privind politicile educaționale și experiențele pedagogice de integrare a abordării plurilingvistice
3. Suportul de curs
4. Compendiu de materiale educaționale utilizate și utilizabile la clasă
5. Propunere comună pentru amendarea / modificarea politicilor educaționale curente
În perioada noiembrie 2018 - martie 2019 se vor organiza două serii de seminarii cu scopul de a testa și îmbunătăți conținuturile create de către echipa internațională în cadrul programului de formare la care vor participa cadre didactice din unitățile școlare asociate: Școala Gimnazială Cleja, Școala Gimnazială „Domnița Maria” Bacău, Colegiul „Henri Coandă” Bacău.
Astfel: