CASA CORPULUI DIDACTIC ”GRIGORE TABACARU” BACĂU




IRIS

Identifying and Reconstructing Individual Language Stories





ERASMUS+  ID 2017-1-IT02-KA201-036701

DESPRE PROIECT

IRIS intenționează să se concentreze pe formarea inițială și continuă a cadrelor didactice (mai multe)

PARTENERI

Grupul de lucru este format din opt instituții partenere din șase țări europene (mai multe)

REZULTATE PRECONIZATE

Sunt vizate următoarele cinci rezultate finale ale proiectului: (mai multe)

AGENDA DE LUCRU

Sunt prevăzute șase întâlniri de lucru față în față ale celor opt echipe (mai multe)

PROGRAM DE FORMARE

  • În perioada nov. 2018 - mar. 2019 se vor organiza patru serii de seminarii (mai multe)
  • Depunerea dosarului de acreditare

EVENIMENTE

Informații în curând


DESPRE PROIECT

Perioada de derulare: noiembrie 2017 - februarie 2020


Ce dorim

IRIS intenționează să se concentreze pe formarea inițială și continuă a cadrelor didactice, astfel încât aceștia să fie capabili să:

  • Conștientizeze că diversitatea în sala de clasă reprezintă o resursă educațională; 
  • Dobândească o nouă viziune a plurilingvismului ca patrimoniu și resursă pentru formarea unei identități personale complexe.


Unde mai puteți afla despre activitățile proiectului:

top


PARTENERI

(clic pe sigla partenerului pentru a accesa site-ul oficial)

UNIVERSITA DEGLI STUDI DI MILANO, ITALIA

ARISTOTELIO PANEPISTIMIO THESSALONIKIS, GRECIA

CASA CORPULUI DIDACTIC    "GRIGORE TABACARU" BACAU, ROMANIA

UNIVERSITE PARIS 8 VINCENNES SAINT-DENIS, FRANȚA

VISION, AUSTRIA

UPPSALA UNIVERSITET, SUEDIA

CENTRO EDUCAZIONE AI MEDIA, ITALIA

FARSI PROSSIMO ONLUS SOCIETA COOPERATIVA SOCIALE, ITALIA


REZULTATE PRECONIZATE


1. Platforma online ce va găzdui cursul de formare destinat cadrelor didactice din aria curriculară Limbă și comunicare

Stadiul îndeplinirii:
  • iunie 2018: platforma este construită și au loc primele teste
  • august 2018: platforma este inclusă în site-ul proiectului: http://www.irisplurilingua.eu/

2. Studiul privind politicile educaționale și experiențele pedagogice de integrare a abordării plurilingvistice

Stadiul îndeplinirii:
  • aprilie 2018: au fost centralizate toate chestionarele la nivel de țară parteneră
  • iulie 2018: a fost realizat raportul final

3. Suportul de curs

Stadiul îndeplinirii:
  • februarie 2018: a fost stabilită structura cursului și au fost constinuite grupele de lucru
  • iunie 2018: au fost prezentate draft-urile ale celor trei module
  • septembrie 2018: a fost finalizată prima versiune completă a suportului de curs
  • noiembrie 2018: se lucrează la traducerea, localizarea, adaptarea suportului de curs creat de echipa internațională;

4. Compendiu de materiale educaționale utilizate și utilizabile la clasă

Stadiul îndeplinirii:
  • în urma implementării programului de formare, vor fi selectate atât materialele educaționale create/adaptate de profesorii cursanți, cât și produsele elevilor, ce vor forma o colecție de materiale utilizabile de către toți viitorii participanți la programul de formare
  • programul de formare se va lansa in martie 2019

5. Propunere comună pentru amendarea / modificarea politicilor educaționale curente

Stadiul îndeplinirii:
  • pentru această propunere vor fi utilizate rezultatele studiului privind politicile educaționale curente și rezultatele aplicării la clasă a programului de formare
  • dată de început: septembrie 2019


AGENDA DE LUCRU


5-6 februarie 2018 Universita degli Studi di Milano, Italia

18-19 iunie 2018 Universite 8 Saint-Denis Paris, Franța

  • 18-19 iunie 2018 Universite 8 Saint-Denis Paris, Franța
  • 18-19 iunie 2018 Universite 8 Saint-Denis Paris, Franța
  • 18-19 iunie 2018 Universite 8 Saint-Denis Paris, Franța
  • 18-19 iunie 2018 Universite 8 Saint-Denis Paris, Franța
  • 18-19 iunie 2018 Universite 8 Saint-Denis Paris, Franța
  • 18-19 iunie 2018 Universite 8 Saint-Denis Paris, Franța
  • 18-19 iunie 2018 Universite 8 Saint-Denis Paris, Franța
  • 18-19 iunie 2018 Universite 8 Saint-Denis Paris, Franța
  • 18-19 iunie 2018 Universite 8 Saint-Denis Paris, Franța

30 septembrie – 6 octombrie 2018 Gargnano, Palazzo Feltrinelli/CALCIF, Italia

  • Echipa internațională de lucru pentru dezvoltarea programului de formare
  • Bun venit din partea organizatorilor
  • Bun venit din partea organizatorilor
  • Bun venit din partea organizatorilor
  • Conectarea pe platforma de lucru
  • Conectarea pe platforma de lucru
  • Prezentarea platformei
  • Prezentarea platformei
  • Dezvoltăm suportul de curs - grupuri de lucru
  • Dezvoltăm suportul de curs - grupuri de lucru
  • Dezvoltăm suportul de curs - grupuri de lucru
  • Dezvoltăm suportul de curs - grupuri de lucru
  • Dezvoltăm suportul de curs - grupuri de lucru
  • Dezvoltăm suportul de curs - grupuri de lucru
  • Dezvoltăm suportul de curs - grupuri de lucru
  • Dezvoltăm suportul de curs - grupuri de lucru
  • Dezvoltăm suportul de curs - grupuri de lucru
  • Dezvoltăm suportul de curs - grupuri de lucru
  • Dezvoltăm suportul de curs - grupuri de lucru
  • Echipa internațională de dezvoltare a programului de formare


PROGRAMUL DE FORMARE


În perioada noiembrie 2018 - martie 2019 se vor organiza două serii de seminarii cu scopul de a testa și îmbunătăți conținuturile create de către echipa internațională în cadrul programului de formare la care vor participa cadre didactice din unitățile școlare asociate: Școala Gimnazială Cleja, Școala Gimnazială „Domnița Maria” Bacău, Colegiul „Henri Coandă” Bacău.

Astfel:

  • seria 1 (noiembrie 2018-februarie 2019): profesori din aria curriculară Limbă și comunicare și din învățământul primar din unitățile școlare asociate
  • seria 2 (februarie 2019-martie 2019): cadre didactice de alte specialități din unitățile școlare asociate