Selectie cadre didactice din învățământul primar pentru participare la programul CRED – etapa a II-a

informatizare
Mesaje: 179
Membru din: 03 Feb 2017 08:34

Selectie cadre didactice din învățământul primar pentru participare la programul CRED – etapa a II-a

Mesaj de informatizare » 08 Iul 2019 13:52

Selecția cadrelor didactice din învățământul primar pentru participare la programul CRED – etapa a II-a (pentru unitățile de învățământ care nu au răspuns primului apel)

În perioada 01.07. – 01.08.2019, CCD Bacău organizează selecția cadrelor didactice din învățământul primar din județul Bacău, din școlile care nu au răspuns primului anunț de selecție, pentru a participa la programul CRED - Formare nivel II - învățământ primar.
Având în vedere prevederile proiectului CRED - Formare nivel II - învățământ primar – MEN, toate școlile desemnate (vezi tabelul cu acestea în fișierul atașat), trebuie să selecteze (conform numărului alocat din ultima coloană a tabelului cu școlile selectate), un număr de profesori pentru învățământul primar, pentru a participa la acesta.

Important: Desemnarea cadrelor didactice pentru a participa la cursurile de formare din cadrul CRED - Formare nivel II - învățământ primar – MEN, nu este opțională, ci obligatorie.

Astfel, până la data de 01.08.2019, cadrele didactice selectate trebuie să alcătuiască un dosar care va conține următoarele documente conform Metodologiei aprobate:
 cerere de înscriere;
 formular grup ţintă;
 acord de prelucrare a datelor cu caracter personal;
 declaraţie de disponibilitate participare la curs şi finalizare;
 copie CI/BI;
 copie certificat de naștere;
 copie certificat de căsătorie;
 copie diplomă de licenţă;
adeverinţă eliberată de unitatea de învăţământ din care rezultă: funcţia didactică, specializarea, vechimea, gradul didactic, statut (titular/suplinitor), funcție de conducere (director/director adjunct).

Nota 1
: În fișierul atașat veți regăsi formularele necesare pentru alcătuirea dosarului.

La sediul CCD Bacău, școala va depune până pe data de 01.08.2019, următoarele documente:

1. Copia după procesul – verbal al CA, din care rezultă numele cadrelor didactice selectate;
2. Lista cu cadrele didactice selectate;
3. Dosarele complete ale cadrelor didactice selectate.

Nota 2: Este de preferat ca o singură persoană din școală să le depună pe toate.

Precizari referitoare la selecția cadrelor conform Metodologiei aprobate:

3.5. Selecţia grupului ţintă la nivel judeţean se va realiza pe baza următoarelor criterii de selecţie:
a. Cadru didactic în învăţământul primar;
b. Cadru didactic titular care să aibă cel puțin definitivarea în învăţământ;
c. Cadru didactic care, la momentul selecției, mai are cel putin 5 ani până la încetarea activității didactice prin pensionare;
d. Director/director adjunct de unitate de învătâmânt, cadru didactic din învățământul primar.

Notă: În condițiile în care numărul locurilor alocate nu poate fi ocupat cu cadre didactice titulare, pot fi selectate și cadre didactice calificate cu statut de suplinitor și care au obținut continuitate pe post.

Persoana de contact este: Expert local pentru grupul țintă dna Ana-Nicoleta Gărgăun, email: ana.gargaun@educred.ro.
Fişiere ataşate
formulare.zip
(231.47 KiB) Descărcat de 258 ori
Lista_scoli_nr_locuri_alocate_BC.rar
(369.73 KiB) Descărcat de 568 ori

Scrie răspuns

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 1 vizitator