Documente dosar inscriere proiect CRED pentru cadrele didactice selectate - învățământ gimnazial

informatizare
Mesaje: 171
Membru din: 03 Feb 2017 08:34

Documente dosar inscriere proiect CRED pentru cadrele didactice selectate - învățământ gimnazial

Mesaj de informatizare » 19 Sep 2019 15:49

În perioada 13 – 30.09.2019, CCD Bacău organizează selecția cadrelor didactice din învățământul gimnazial din județul Bacău, care predau disciplinele: Limba și literatura română, Limba engleză, Limba franceză și Matematică, pentru a participa la programul CRED - Formare nivel II - învățământ gimnazial.

Important: Desemnarea cadrelor didactice pentru a participa la cursurile de formare din cadrul CRED - Formare nivel II - învățământ gimnazial – MEN, nu este opțională, ci obligatorie.

Astfel, până la data de 30.09.2019, cadrele didactice selectate vor alcătui un dosar care va conține următoarele documente conform Metodologiei aprobate:
 cerere de înscriere;
 formular grup ţintă;
 acord de prelucrare a datelor cu caracter personal;
 declaraţie de disponibilitate participare la curs şi finalizare;
 copie CI/BI;
 copie certificat de naștere;
 copie certificat de căsătorie;
 copie diplomă de licenţă și suplimentul aferent;
 adeverinţă eliberată de unitatea de învăţământ din care rezultă: funcţia didactică, specializarea, vechimea, gradul didactic, statut (titular/suplinitor), funcție de conducere (director/director adjunct).

Nota 1: În fișierul atașat veți regăsi formularele necesare pentru alcătuirea dosarului.

La sediul CCD Bacău, școala va depune până pe data de 30.09.2019, următoarele documente:
1. Copia după procesul – verbal al CP;
2. Copia după procesul – verbal al CA, din care rezultă numele cadrelor didactice selectate;
3. Anexa 4.1 - tabel centralizator cu personalul didactic care a fost validat pentru înscriere;
4. Dosarele complete ale cadrelor didactice selectate.

Nota 2: Școala va desemna o singură persoană care să depună toate documentele.

Precizari referitoare la selecția cadrelor conform Metodologiei aprobate:
3.5. Selecţia grupului ţintă la nivel judeţean se va realiza pe baza următoarelor criterii de selecţie:
1. Cadru didactic titular în învățământul gimnazial;
2. Cadru didactic titular care functionează într-o unitate din mediul rural (minim 50%);
3. Cadre didactice titulare din unități de învățământ situate în localități dezavantajate socio- economic;
4. Cadru didactic titular care să aibă cel puțin definitivarea în învățământ;
5. Cadru didactic titular care, la momentul selectței, mai are cel putin 5 ani până la încetarea activității didactice prin pensionare;
6. Director/director adjunct de unitate de invățământ, cadru didactic din învățământul gimnazial, care predă una din disciplinele menționate.


Precizare: în conditiile in care numarul locurilor alocate nu poate fi ocupat cu cadre didactice titulare, pot fi selectate și cadre didactice calificate cu statut de suplinitor

Nota 3:
Precizări referitoare la modul de completare a documentelor care vor fi depuse la sediul CCD Bacău:
 Numele și prenumele va conține și inițiala tatălui;
 Specialitatea va fi trecută cea de pe diploma de studii, de exemplu: limba și lliteratura română – limba și literatura engleză;
 Toate formularele se completează cu MAJUSCULE și DIACRITICE.



Persoana de contact este: Expert local pentru grupul țintă dna Ana-Nicoleta Gărgăun, email: ana.gargaun@educred.ro.
Amănunte veți regasi și în secțiunea CRED a site-ului CCD Bacău.
Fişiere ataşate
documente_cursant_gimnaziu.rar
(227.38 KiB) Descărcat de 95 ori

Scrie răspuns

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 1 vizitator