Selecția cadrelor didactice din învățământul primar şi gimnazial pentru a participa la programul CRED

informatizare
Mesaje: 216
Membru din: 03 Feb 2017 08:34

Selecția cadrelor didactice din învățământul primar şi gimnazial pentru a participa la programul CRED

Mesaj de informatizare » 23 Ian 2020 10:37

În perioada 23.01. – 10.02.2020, CCD Bacău organizează o nouă etapă de selecție a cadrelor didactice din învățământul primar şi gimnazial (disciplinele: Limba și literatura română, Limba engleză, Limba franceză, Matematică, Religie şi Istorie) din județul Bacău, pentru a participa la programul CRED - Formare nivel II.

Important: Desemnarea cadrelor didactice pentru a participa la cursurile de formare din cadrul CRED - Formare nivel II, nu este opțională, ci obligatorie.


Astfel, până la data de 10.02.2020, cadrele didactice selectate vor alcătui un dosar care va conține următoarele documente conform Metodologiei aprobate:
Ø cerere de înscriere;
Ø formular grup ţintă;
Ø acord de prelucrare a datelor cu caracter personal;
Ø declaraţie de disponibilitate participare la curs şi finalizare;
Ø copie CI/BI;
Ø copie certificat de naștere;
Ø copie certificat de căsătorie;
Ø copie diplomă de licenţă și suplimentul aferent;
Ø adeverinţă eliberată de unitatea de învăţământ din care rezultă : funcţia didactică, specializarea, vechimea, gradul didactic, statut (titular/suplinitor), funcție de conducere (director/director adjunct).

Nota 1: În fișierele atașate veți regăsi formularele necesare pentru alcătuirea dosarului pentru învăţământul primar şi gimnazial.

Nota 2: La sediul CCD Bacău, unitatea de învăţământ va depune până pe data de 10.02.2020, următoarele documente:
1. Copia după procesul – verbal al CP;
2. Copia după procesul – verbal al CA, din care rezultă numele cadrelor didactice selectate;
3. Anexa 4.1 - tabel centralizator cu personalul didactic care a fost validat pentru înscriere;
4. Dosarele complete ale cadrelor didactice selectate.
Școala va desemna o singură persoană care să depună toate documentele.

Nota 3: Precizari referitoare la selecția cadrelor conform Metodologiei aprobate: 3.5. Selecţia grupului ţintă la nivel judeţean, veţi regăsi în adresa ministerului. (vezi adresa MEN).

Nota 4: Precizări referitoare la modul de completare a documentelor care vor fi depuse la sediul CCD Bacău:
Ø Numele și prenumele va conține și inițiala tatălui;
Ø Specialitatea va fi trecută cea de pe diploma de studii, de exemplu: limba și lliteratura română – limba și literatura engleză;
Ø Toate formularele se completează cu MAJUSCULE și DIACRITICE.

Nota 5: Pentru mai multe amănunte consultaţi şi secţiunea CRED de pe site-ul CCD Bacău (www.ccdbacau.ro)

Persoana de contact este: Expert local pentru grupul țintă dna Ana-Nicoleta Gărgăun, email: ana.gargaun@educred.ro .
Fişiere ataşate
ANEXA 4_tabel centralizator la nivelul scolii_primar.rar
(34.2 KiB) Descărcat de 144 ori
ANEXA 4_1_Tabel centralizator la nivelul unit de înv gimnazial.rar
(34.31 KiB) Descărcat de 98 ori
Solicitare SELECTIE MEC_CRED_ian_2020.rar
(820.41 KiB) Descărcat de 118 ori
formulare_selectie invatamant primar.zip
(231.47 KiB) Descărcat de 108 ori
documente_cursant_gimnaziu.rar
(227.38 KiB) Descărcat de 124 ori

Scrie răspuns

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 1 vizitator