Webinarul „Utilizare Zoom și Livresq”, 23 martie 2020

informatizare
Mesaje: 232
Membru din: 03 Feb 2017 08:34

Webinarul „Utilizare Zoom și Livresq”, 23 martie 2020

Mesaj de informatizare » 23 Mar 2020 20:55

Proiectul „Curriculum relevant, educație deschisă pentru toți – CRED” organizează, încă de săptămâna trecută, o serie de webinare, adresate cadrelor didactice, din România, în care sunt prezentate instrumente de lucru sau predare online, gratuite, atât de utile în această perioadă.
Vă invităm să vă alăturați acestor ateliere de lucru online, acesta fiind calendarul evenimentelor:

Luni, 23 martie ora 11.00: Utilizare Zoom și Livresq

Webinarul a fost transmis live, cu posibilitatea de interacțiune, pe pagina Facebook: facebook.com/ascendia.livresq – https://www.facebook.com/ascendia.livresq, iar înregistrarea va fi disponibilă pe pagina YouTube a proiectului CRED https://www.youtube.com/watch?v=odLPprmhg0Y

Link înregistrare webinar prin platforma Zoom (în limita a 100 de participanți): https://bit.ly/2xVR9Kh

Agenda discuțiilor:

Zoom – aplicație pentru webinarii și interacțiune directă cu participanții:
Ce este și la ce se poate folosi Zoom
Cum se organizează o conferință în Zoom?
Cum se accesează o conferință realizată în Zoom?
Cum se lucrează într-o conferință organizată în Zoom?


LIVRESQ – Authoring Tool – instrument pentru crearea de resurse educaționale interactive:
Ce este LIVRESQ?
Structura LIVRESQ
Cum realizez o lecție în LIVRESQ?
Cum utilizez o lecție realizată în LIVRSQ (distribuire către elevi, export)?

Webinarele următoare:

Marți, 24 martie ora 11.00 Utilizare Webex
Miercuri, 25 martie ora 11.00 Utilizare Google Classroom

Webinare desfășurate:

Joi, 19 martie 2020, ora 10.00: „Utilizarea Teams/Office365” – înregistrare integrală disponibilă aici(CLICK pe link) – https://www.youtube.com/watch?v=L4JOMxN0u7g

Agenda discuțiilor webinarului „Utilizarea Teams/Office365”, desfășurat joi, 19 martie:
Cum putem obține aplicațiile Microsoft (suita A1 – gratuit), în școala noastră?
Cum putem accesa aplicațiile Microsoft, folosind conturile @educred.ro?
Cum putem interacționa prin text, audio și/sau video cu anumiți membri din echipa extinsă EduCred, utilizând Microsoft Teams ca soluție integrată de colaborare?
Cum putem transfera și accesa documente și fișiere cu membrii echipelor „Microsoft Teams” din care facem parte?
Cum putem lucra împreună cu orice coleg, chiar și de la distanță, la anumite documente și fișiere, în acelasi timp?
Care sunt căile prin care putem obține suport de la echipa Microsoft?


Vineri, 20 martie, ora 11.00: Utilizare Google Meet – înregistrare disponibilă aici(click pe link pentru acces) – https://youtu.be/mUdGXaN4fmw
Agenda discuțiilor webinarului „Utilizare Google Meet”, prezentat de Ștefan Apăteanu (CEO Eduapps):
– Crearea unui eveniment cu videoconferință în Google Calendar
– Utilizare MEET pentru predarea la distanță
– Utilizare Youtube live

Mai multe detalii, despre participarea la webinare și despre agenda fiecărui atelier, sunt disponibile pe pagina Facebook „Proiectul CRED” sau pe site-ul proiectului, www.educred.ro.

De asemenea, vă invităm să vă abonați la pagina YouTube a proiectului CRED, întrucât toate webinarele vor fi înregistrate și publicate aici – CLICK pentru acces.

Vă mulțumim și vă dorim o săptămână ușoară.

Scrie răspuns

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 5 vizitatori