cod SMIS 2014+:118327


„CRED-Curriculum relevant, educație deschisă pentru toți” – cod SMIS 2014+:118327
Proiect cofinanțat din Fondul Social European prin Programul Operațional Capital Uman 2014 - 2020





PREZENTARE

Ministerul Educației Naționale implementează, în calitate de beneficiar, primul proiect strategic de abilitare curriculară a unui număr de 55.000 de cadre didactice din învățământul primar și gimnazial,

„Curriculum relevant, educație deschisă pentru toți - CRED”, cod SMIS 2014+:118327.

Proiectul CRED beneficiază de finanțare europeană prin Programul Operațional Capital Uman (POCU) 2014-2020 și reprezintă o intervenție sistemică de prevenire a părăsirii timpurii a școlii, prin măsuri care să susțină aplicarea inovativă și sustenabilă a noului Curriculum național și creșterea accesului la experiențe de învățare de calitate ale elevilor din învățământul primar și gimnazial.

Proiectul va fi finalizat în anul 2021 și are un buget de aproximativ 42 milioane de euro.

OBIECTIVE

Obiectivul proiectului


SUS

WEBINARII



Webinarul „Resurse educaționale digitale: realizare, utilizare, evaluare”


Stimați colegi,

Ne face o deosebită plăcere să vă invităm, miercuri, 18 mai 2022, orele 17:00 – 18:30 , la webinarul „Resurse educaționale digitale: realizare, utilizare, evaluare”, destinat cadrelor didactice care predau în învățământul preuniversitar primar și gimnazial.
Webinarul va fi transmis LIVE pe pagina https://www.facebook.com/ProiectulCRED/ și pe pagina dedicată evenimentului – https://www.facebook.com/events/7053649 ... &ref=notif
Evenimentul este organizat cu ocazia „Săptămânii Guvernării Deschise – OpenGoWeek” și se adresează fiecăruia dintre dumneavoastră.
În cadrul webinarului, veți descoperi instrumente și resurse educaționale deschise (RED) realizate pentru profesorii din învățământul primar și gimnazial, în cadrul CRED, ca parte a sprijinului metodologic oferit de proiect în aplicarea noului Curriculum național.
Experții invitați vor prezenta strategii și exemple de utilizare a RED, în vederea pregătirii elevilor de gimnaziu pentru Evaluarea Națională de la clasa a VIII-a și aplicații practice privind utilizarea RED- în procesul de învățare și evaluare, centrate pe formarea, exersarea și dezvoltarea competențelor elevilor.
Bineînțeles, puteți transmite invitația tuturor colegilor din comunitățile dumnevoastră.

Vă așteptăm.

Parteneriatele școlare.

Bune practici privind managementul schimbărilor curriculare

  în cadrul programelor și proiectelor educaționale

Pe 16 mai 2022, în intervalul orar 09.00-17.00, în Sala de ședințe a Inspectoratului Școlar Județean Bacău, are loc Atelierul  ”Parteneriatele școlare. Bune practici privind managementul schimbărilor curriculare în cadrul programelor și proiectelor educaționale”.
Proiectul „Curriculum Relevant, Educație Deschisă pentru toți” continuă astfel seria de evenimente naționale „Atelierele CRED – Bune practici în educație”. În intervalul martie – mai 2022, au fost programate 45 de workshop-uri, desfășurate la nivel național.
Anul trecut, în perioada mai – iunie 2021, proiectul CRED a organizat prima serie de 45 de astfel de workshopuri, din totalul celor 90 vizate și asumate în cadrul proiectului. Evenimentele au fost și vor fi organizate în fiecare județ al țării și în București, cele 90 de workshop-uri fiind programate să se desfășoare pe parcursul a doi ani școlari.
Evenimentul din 16 mai face parte din cea de-a doua serie de workshop-uri din subactivitatea A4.3 „Informarea decidenților de politici educaționale, experților și partenerilor educaționali relevanți privind actualizarea Curriculumului Național”, din proiectul ”Curriculum Relevant, Educație Deschisă pentru toți” – CRED.
La nivel național, în cadrul celor 90 de workshop-uri, vor  participa aproximativ de 4.500 persoane, astfel: personal didactic din învățământul preuniversitar primar și gimnazial - dezvoltatori de curriculum (inclusiv în format digital), autori de manuale școlare sau de alte materiale didactice (inclusiv în format digital), reprezentanți ai partenerilor sociali etc.  
Fiecare eveniment are caracter interactiv, fiind urmărită valorificarea experienței și expertizei participanților în implementarea curriculumului național centrat pe competențe-cheie. De asemenea, formatul facilitează reflecția participanților cu privire la condițiile de transfer ale unor bune practici și la posibile arii de cooperare.
Mai multe detalii despre proiectul CRED și activitățile desfășurate sunt disponibile pe www.educred.ro sau pe pagina Facebook „Proiectul CRED” în fișierul atașat și în secțiunea CRED a www.ccdbacau.ro.


Evenimentul online „Calitate în învățământul gimnazial prin Resurse Educaționale Deschise”

Vă invităm, de la ora 17:00, să participați la transmisiunea LIVE pe pagina Facebook „Proiectul CRED”(click pentru acces), pe pagina dedicată evenimentului(click pentru acces) sau prin link-ul bit.ly/3HyZJwD la o sesiune de prezentări despre RED susținute de o parte dintre experții care au realizat resursele pentru nivelul gimnazial: doamnele profesoare Ana Tudorache, Mădălina Angelușiu și Marinela Mocanu și domnul profesor Gabriel Vrînceanu.

Subiectul „Resurse Educaționale Deschise” este, poate mai mult ca oricând, de actualitate și este necesar ca toți reprezentanții sistemului de educație să contribuie atât la realizarea unor astfel de resurse, cât și la diseminarea lor.

De aceea, vă așteptăm, în număr cât mai mare, la acest nou eveniment online marca „Proiectul CRED”.

Mai mult decât atât, ne-am bucura să îi invitați și pe colegii din comunitățile dumneavoastră profesionale să răspundă „Prezent!” de la ora 17:00.

Vă așteptăm la o nouă reuniune a Comunității CRED, și nu numai, într-o experiență de împărtășire, cu bucurie, a bunelor practici educaționale.

Evenimentul online „Calitate în învățământul gimnazial prin Resurse Educaționale Deschise”


Miercuri, 2 martie, orele 17:00 – 18:00, vă invităm la evenimentul online „Calitate în învățământul gimnazial prin Resurse Educaționale Deschise” https://www.facebook.com/events/661654415260962/, transmis LIVE pe pagina Facebook „Proiectul CRED”(https://www.facebook.com/ProiectulCRED/s) sau pe pagina dedicată evenimentului https://www.facebook.com/events/661654415260962/, la o sesiune de prezentări interactive despre RED susținute de o parte dintre experții care au realizat resursele pentru nivelul gimnazial: doamnele profesoare Ana Tudorache, Mădălina Angelușiu și Marinela Mocanu și domnul profesor Gabriel Vrînceanu.

Nu uitați: fiecare dintre dumneavoastră poate consulta arhiva RED cu resurse dezvoltate și distribuite prin intermediul proiectului „Curriculum Relevant, Educație Deschisă pentru toți” – CRED – https://docs.google.com/document/u/1/d/ ... gmail_link, având astfel posibilitatea de a le utiliza la clasă, de a vă inspira sau chiar de a dezvolta instrumente similare, diseminarea bunelor practici în educație fiind unul dintre obiectivele proiectului nostru. Întrucât dorim să avem o imagine cât mai clară asupra modului în care sunt utilizate și dorim să știm dacă și cum pot fi îmbunătățite aceste materiale, punem la dispoziția utilizatorilor un formular de feedback(click pentru acces).

Prin intermediul formularului, ne puteți furniza sugestii privind utilitatea RED realizate în cadrul CRED, modul în care elevii au răspuns la introducerea acestor materiale interactive în procesul de învățare, precum și informații utile despre îmbunătățirea resurselor sau date despre alte nevoi identificate în rândul elevilor, care pot fi susținute de resursele dezvoltate de experții proiectului.

Subiectul „Resurse Educaționale Deschise” este, poate mai mult ca oricând, de actualitate și este necesar ca toți reprezentanții sistemului de educație să contribuie atât la realizarea unor astfel de resurse, cât și la diseminarea lor.

De aceea, vă așteptăm, în număr cât mai mare, la acest nou eveniment online marca „Proiectul CRED”.

Mai mult decât atât, ne-am bucura să îi invitați și pe colegii din comunitățile dumneavoastră profesionale să răspundă „Prezent!” miercuri, 2 martie, la ora 17:00.

Vă așteptăm la o nouă reuniune a Comunității CRED, și nu numai, într-o experiență de împărtășire, cu bucurie, a bunelor practici educaționale.

sus

Evenimentul online „Resurse Educaționale Deschise pentru educație de calitate”, 27 ianuarie 2022, orele 17:00-18:00

Dincolo de a fi un ”simplu” obiectiv, creșterea accesului la experiențe de învățare de calitate ale elevilor din învățământul preuniversitar primar și gimnazial reprezintă un deziderat, pentru noi toți. De altfel, structurate într-un mod complex, circular, cu un nivel ridicat de interdependență și având influențe pozitive unele asupra celorlalte, toate activitățile proiectului nostru, ”Curriculum Relevant, Educație Deschisă pentru toți” - CRED, converg către acest obiectiv.

De aceea, așa cum îi stă bine oricărui început, demarăm anul în forță, cu un nou eveniment online marca ”Proiectul CRED”, dedicat calității actului educațional din învățământul preuniversitar, de data aceasta cu accent pe nivelul primar.

Așadar, treceți în calendar data de 27 ianuarie, orele 17:00-18:00 , pentru a participa la evenimentul   „Calitate în învățământul primar prin Resurse Educaționale Deschise” ,   dedicat cadrelor didactice care predau elevilor din nivelul primar.

Discuțiile vor fi transmise în direct prin intermediul paginii Facebook „Proiectul CRED” (click pentru acces) și prin pagina Facebook dedicată evenimentului „Calitate în învățământul primar prin Resurse Educaționale Deschise”   https://www.facebook.com/events/899185337337354

Elisabeta Mînecuță, Katalin Dragomer, Laura Piroș și Marian Cîrlig sunt cei patru colegi ai Dumneavoastră din #TeamRED în CRED care vor prezenta, fiecare, o Resursă Educațională Deschisă realizată chiar de către ei în cadrul proiectului.
Vom avea astfel ocazia de a face, împreună, o recapitulare asupra modului în care Resursele Educaționale Deschise contribuie la creșterea motivației elevilor de a participa în cadrul orelor, cum pot acestea stimula interactivitatea sau cum pot ele crește atracția copiilor pentru învățare.
Evenimentul va avea un caracter interactiv, invitații răspunzând chiar în timpul evenimentului la o parte din întrebările ce le vor fi adresate în secțiunea ”Feed” a contului de Facebook.

Reamintim că evenimentul organizat   joi   face parte dintr-o   serie amplă de întâlniri online dedicate RED. Prima ediție, „Resurse Educaționale Deschise pentru educație de calitate”, a avut loc în luna decembrie a anului trecut     https://www.educred.ro/evenimente/resur ... -calitate/.

Nu uitați, dragi colegi din marea Comunitate CRED: fiecare dintre Dumneavoastră poate consulta arhiva RED cu resurse dezvoltate și distribuite prin intermediul proiectului „Curriculum Relevant, Educație Deschisă pentru toți” - CRED, având astfel posibilitatea de a le utiliza la clasă, de a vă inspira sau chiar de a dezvolta instrumente similare, diseminarea bunelor practici în educație fiind unul dintre obiectivele proiectului nostru.
Echipa de experți-creatori de Resurse Educaționale Deschise – RED din cadrul proiectului CRED a realizat o colecție complexă - de peste 2.700 de Resurse Educaționale Deschise, toate dezvoltate în cadrul proiectului, publicate sau aflate în curs de publicare pe canalele YouTube EDUCRED - pe care vă invităm să o explorați și valorificați:

https://www.youtube.com/c/PrimarEDUCRED

 gimnaziu

Subiectul „Resurse Educaționale Deschise” este, poate mai mult ca oricând, de actualitate și este necesar ca toți reprezentanții sistemului de educație să contribuie atât la realizarea unor astfel de resurse, cât și la diseminarea lor.
De aceea, vă așteptăm, în număr cât mai mare, la acest nou eveniment online marca „Proiectul CRED”.

Mai mult decât atât, ne-am bucura să îi invitați și pe colegii din comunitățile Dumneavoastră profesionale să răspundă „Prezent!” joi, 27 ianuarie, la ora 17:00.

Vă așteptăm la o nouă reuniune a Comunității CRED, și nu numai, într-o experiență de împărtășire, cu bucurie, a bunelor practici educaționale.

Evenimentul online „Resurse Educaționale Deschise pentru educație de calitate”

Miercuri,   8 decembrie, orele   16:00-17:30, va fi organizat evenimentul „Resurse Educaționale Deschise pentru educație de calitate”.

Discuțiile vor fi transmise LIVE pe pagina   Facebook „Proiectul CRED” (click pentru acces) și pe pagina Facebook dedicată evenimentului

„Resurse Educaționale Deschise pentru educație de calitate” (click pentru acces).

Subiectul „Resurse Educaționale Deschise” este, poate mai mult ca oricând, de actualitate și este necesar ca toți reprezentanții sistemului de educație să contribuie atât la realizarea unor astfel de resurse, cât și la diseminarea lor.

De asemenea vă invităm să explorați și să puneți în valoare, în modul ce vă este propriu, Resursele Educaționale Deschise publicate de colegii noștri până în acest moment:

·            https://www.youtube.com/c/PrimarEDUCRED

·            https://www.youtube.com/c/EDUCREDGimnaziu

WORKSHOP „PREDAREA BAZATĂ PE ATAȘAMENT”


Casa Corpului Didactic ”Grigore Tabacaru” Bacău organizează  joi, 17 iunie 2021, între 08.30 – 17.00, în Sala de ședințe a I.S.J. Bacău , workshop-ul cu tema  „Predarea bazată pe atașament” (vezi programul)

În cadrul seriei de evenimente didactice ”Atelierele CRED – Bune practici în educație” desfășurate la nivel național, Casa Corpului Didactic ”Grigore Tabacaru” Bacău a organizat pe 17 iunie atelierul didactic ”Predarea bazată pe atașament”.

Acesta a avut loc în Sala de ședințe a Inspectoratului Școlar al județului Bacău, în intervalul orar 8.30-17.00.

Activitatea a debutat cu prezentarea stadiului de implementare a proiectului ”Curriculum relevant, educație deschisă pentru toți - CRED” la nivel național (prof. Gabriela Bratu, Ministerul Educației), regional (prof. Sorin Luca, diirector CCD Botoșani) și județean (prof. dr. Gabriel Leahu, director CCD Bacău).

Cele patru sesiuni ale workshop-ului - Dezvoltarea normativă a sistemului de atașament, Coreglarea ca premisă esențială pentru un creier deschis la învățare, Provocările ”ne-educabililor” și Cultura clasei tribale, încheierea sănătoasă a relației învățător-învățăcel - au fost susţinute de dna lect. univ. dr. Oana Dănilă ,   Universitatea „Alexandru Ioan Cuza” din Iași.

La activități au participat 55 de cadre didactice selectate, la care s-au adăugat formatori și reprezentanți ai unor ONG-uri.

Workshop-ul s-a desfășurat în format blended learning, 29 de participanţi faţă-în-faţă şi 26 de participanţi conectaţi online

În cadrul proiectului „Curriculum Relevant, Educație Deschisă pentru toți - CRED”, Ministerul Educației organizează o serie de 90 de workshop-uri, sub genericul ”Atelierele CRED – Bune practici în educație”.

Acestea se desfășoară pe parcursul a doi ani școlari, în toate județele țării, în colaborare cu casele corpului didactic.

  „Curriculum Relevant, Educație Deschisă pentru toți” – CRED este un proiect de anvergură pentru sistemul educațional românesc și vizează învățământul primar și cel gimnazial. CRED este, totodată, parte integrantă a Strategiei Europa 2020, prin Strategia privind Reducerea Părăsirii Timpurii a Școlii. Proiectul este cofinanțat din Fondul Social European prin Programul Operațional Capital Uman 2014-2020, se implementează la nivel național și are 12 parteneri (instituții publice): Centrul Național de Politici și Evaluare în Educație (CNPEE), 8 Case ale Corpului Didactic din fiecare regiune de dezvoltare și 3 Inspectorate școlare.

link presa


UNESCO organizează „Premiile Internaționale pentru Alfabetizare”

Un nou eveniment online marca ”Proiectul CRED”,

până la data de  13 iunie 2021, sunt deschise înscrierile în competiția „Premiile Internaționale pentru Alfabetizare UNESCO”.

Anul acesta, proiectele și programele propuse sunt solicitate să reflecte tema „Învățare incluzivă la distanță și alfabetizare digitală”.

Tema evidențiază practicile inovatoare pe care promotorii de alfabetizare le-au inițiat ca modalitate de a asigura continuitatea alfabetizării în timpul crizei COVID-19. De-a lungul pandemiei, învățarea la distanță a prezentat multe fețe și a fost susținută de soluții de înaltă și scăzută tehnologie, precum și de învățare hibridă care combina învățarea față în față.

Instituțiile publice, organizațiile neguvernamentale și persoanele care promovează alfabetizarea prin proiecte și programe sunt invitate să consulte   criteriile de selecție (click pentru acces), iar în cazul în care le îndeplinesc să își exprime interesul pentru candidatură prin intermediul   platformei online (click pentru acces)   până la data de   13 iunie 2021,   exclusiv în limbile engleză sau franceză.

Ulterior, Comisia Națională a României pentru UNESCO va selecta cele mai bune idei, care vor trebui dezvoltate de către candidați, înainte de a fi trimise către UNESCO. Nominalizările vor fi evaluate de un juriu internațional independent, compus din cinci experți, pe baza criteriilor de selecție. Pe baza recomandărilor juriului internațional, Directorul – General UNESCO va selecta finaliștii care vor fi premiați cu ocazia Zilei Internaționale a Alfabetizării,   8 septembrie.

  Întrebările suplimentare pot fi adresate direct reprezentantului organizatorului, UNESCO, dna Cristina Butescu, expert CNR UNESCO, la adresa de mail   cnr@cnr-unesco.ro .

Serie de evenimente online marca ”Proiectul CRED”


Un nou eveniment online marca ”Proiectul CRED”,   miercuri, 14 aprilie, orele 16:00 – 17:30,   , acesta fiind transmis live pe pagina de Facebook ”Proiectul CRED”.
Evenimentul* „Formarea CRED: pasul necesar către activitatea didactică inovatoare susținută de competențe digitale” va fi unul dinamic, interactiv, fiind bazat pe dialog și schimburi relevante de informații și idei.
Rezervați-vă, așadar, aproximativ două ore pentru a urmări discuțiile dintre membrii echipei CRED, deopotrivă formatori, cursanți și experți ai proiectului.

Totodată, au început deja înscrierile pentru   Seria a 8-a   de formare CRED, cursurile urmând   să se desfășoare, exclusiv în format online, în perioada 17 mai – 31 iulie 2021.
În cazul în care aveți colegi care își doresc sau au intenția să participe la formarea CRED, vă rugăm să împărtășiți cu ei această informație, invitându-i totodată să acceseze   site-ul proiectului,   www.educred.ro,   pentru toate informațiile necesare înscrierii.

*Evenimentul online „Formarea CRED: pasul necesar către activitatea didactică inovatoare susținută de competențe digitale” are loc   miercuri, 14 aprilie, de la ora 16:00, și poate fi urmărit LIVE pe pagina Facebook „Proiectul CRED” – click petru acces
https://www.facebook.com/events/122630703179869

Serie de evenimente online marca ”Proiectul CRED”

Ne face o deosebită plăcere să vă invităm la noua serie de evenimente   online   marca ”Proiectul CRED”: „Curriculum relevant, educație deschisă: un an de învățare online”

  Seria debutează   miercuri, 10 martie, ora 18.30. 

La eveniment participă experți în educație, cadre didactice din mediul universitar, iar   transmisiunea   live,   pe pagina Facebook „Proiectul CRED”, permite și interacțiunea cu publicul.

Contextul epidemiologic din ultimul an a impus o serie de schimbări majore și, implicit, a presupus numeroase adaptări la situația întâmpinată.

  Astfel, în cazul sistemului educațional, resursele online de predare-învățare-evaluare au devenit cele mai accesibile soluții, în majoritatea cazurilor.

  Un mod de lucru nou, implementat atât de rapid, necesită însă, ulterior, studii și analize     amănunțite.

  De aceea, un colectiv, format din cadre didactice universitare și cercetători cu preocupări constante pentru inovare în educație prin utilizarea resurselor și instrumentelor digitale, a inițiat   o amplă cercetare evaluativă privind desfășurarea activităților cu elevii în perioada de suspendare a activității față-în-față, în perioada martie 2020 – februarie 2021. 

Seria evenimentelor   online   „Curriculum relevant, educație deschisă: un an de învățare online”   urmărește analizarea publică a datelor colectate și interpretate și, totodată, transmiterea unor recomandări relevante și utile,   emise de profesioniști din domeniu, plecând de la rezultatele obținute. 

Având în vedere importanța și relevanța unei astfel de cercetări pentru activitatea noastră,   a tuturor   - atât în cadrul Proiectului CRED, cât și în alte demersuri și activități legate de sfera educațională -   vă adresăm invitația de a participa la evenimentul de miercuri, 10 martie, ora 18:30, transmis în direct pe pagina   Facebook „Proiectul CRED” (click pentru acces) .

La cercetare au participat   peste 10.000 de profesori din învățământul preuniversitar,   rezultatele acesteia indicând avantajele implementării unui învățământ exclusiv   online, dar și problemele întâmpinate, scopul studiului urmărind totodată identificarea și implementarea soluțiilor de optimizare. 

În realizarea studiului au fost implicați și experți în educație din cadrul proiectului nostru, „Curriculum Relevant, Educație Deschisă pentru toți” – CRED.

Colectivul de cercetare este format din cadre didactice universitare și cercetători de la Universitatea din București, Universitatea Alexandru Ioan Cuza, Universitatea de Vest, Universitatea Babeș-Bolyai, Proiectul ”Curriculum Relevant, Educație Deschisă pentru toți” - CRED,   Proiectul   privind Învățământul Secundar (Romania Secondary Education Project –   ROSE ), Centrul Național de Politici și Evaluare în Educație - CNPEE.  

  „Un segment important al cadrelor didactice devine mai eficient. E un proces de durată, abia început, accelerat de pandemie, și este evidentă contribuția unor proiecte mari cum este proiectul CRED, precum și aportul «extern» din acest ultim an – companii, ONG-uri, părinți. Începem să înțelegem mai bine ce se întâmplă și ce nu se întâmplă în educație, înțelegem că ne putem implica și începem să avem cu toții așteptări mai mari și mai adecvate educației secolului nostru” - conf.univ.dr. Merima Carmen Petrovici, manager al proiectului „Curriculum Relevant, Educație Deschisă pentru toți” - CRED. 

Participarea în număr cât mai mare a reprezentanților tuturor actorilor din sistemul educațional crește în mod exponențial posibilitatea de a găsi soluții cât mai solide, cât mai complexe și cât mai relevante la problemele identificate   în cadrul cercetării.

Nevedem, așadar, miercuri,10 martie, ora 18:30, pe pagina Facebook „Proiectul CRED”.

sus

Eveniment  online marca ”Proiectul CRED”.

Ne face o deosebită plăcere să vă invităm   joi, 10 decembrie 2020, orele 14:00-16:00,   la un nou   eveniment   online   marca ”Proiectul CRED”.

  Evenimentul   „Cadrul de referință pentru proiectarea, actualizarea și evaluarea Curriculumului național”   este   centrat pe două documente de referință elaborate și definitivate în cadrul proiectului nostru,   ”Curriculum relevant, educație deschisă pentru toți” – CRED,   documente aprobate   prin Ordin al Ministrului Educației și Cercetării.

  Importanța și valoarea adăugată a acestora pentru sistemul de educație din România va fi evidențiată de către   experți în educație,   cercetători și cadre didactice din mediul preuniversitar și universitar   implicate nemijlocit în elaborarea documentului, cât și de către   oficiali ai Ministerului Educației și Cercetării (MEC),   Președinției României și ai unor ONG-uri reprezentative din educație, toți aceștia fiind de altfel   parteneri permanenți de dialog în amplul și complexul demers de elaborare   a celor două documente.

Astfel, ne vor fi alături:

·            Mihaela POPA, Secretar de Stat pentru proiectele cu finanțare externă, Ministerul Educației și Cercetării;

·            Sorin ION, Secretar de Stat pentru învățământ preuniversitar, Ministerul Educației și Cercetării;

·            Ligia DECA, Consilier prezidențial, Departamentul pentru Educație și Cercetare, Administrația Prezidențială;

·            Oana MOȘOIU, Lector universitar, Facultatea de Psihologie și Științele Educației, Universitatea din București;

·            Daniela VIȘOIANU, Președintă, Federația „Coaliția pentru Educație”;

·            Merima Carmen PETROVICI, Managerul Proiectului CRED;

·            Ciprian FARTUȘNIC, Coordonator partener Proiectul CRED - CNPEE;

·            Eugen PALADE, Expert politici educaționale Proiectul CRED;

·            Titel IORDACHE, Expert CDȘ Proiectul CRED.

  Având convingerea că   numai împreună putem duce mai departe sistemul educațional românesc pe drumul coerenței, al modernizării și al stabilității,   vă invităm să ne fiți alături la acest important eveniment, fie pe   pagina de   Facebook „Proiectul CRED” , fie   prin platforma Teams Live Event (link de conectare   bit.ly/3mTPJEK )

Vă trimitem,   în atașament, afișul evenimentului,   în cazul în care doriți să împărtășiți informațiile referitoare la eveniment cu alte persoane din mediul în care vă desfășurați activitatea.

  Pe curând, Stimați parteneri de muncă și de drum!

 Colegii din Comunitatea CRED


sus

Cadrul de referință pentru proiectarea, actualizarea și evaluarea Curriculumului național

Va reamintim ca se afla in desfasurare conferinta CRED  " Cadrul de referință pentru proiectarea, actualizarea și evaluarea Curriculumului național"

Puteti urmări evenimentul la adresele:      bit.ly/3mTPJEK  

SERIA DE WEBINARII „DIGITALIZAREA ÎN PROCESUL DE ÎNVĂȚARE, PAS CU PAS” - PARTEA A VI- A

Seria webinarelor „Digitalizarea în procesul de învățare, pas cu pas”,

organizată din inițiativa proiectului „Curriculum Relevant, Educație Deschisă pentru toți” - CRED, a ajuns la a VI-a ediție.

Vă invităm miercuri, 18 noiembrie, orele 16.00, pe platf orma Teams Live Events -   bit.ly/33g2DW2

De asemenea, webinarul va fi difuzat LIVE pe pagina   Facebook „Proiectul CRED”.

sus

SERIA DE WEBINARII „DIGITALIZAREA ÎN PROCESUL DE ÎNVĂȚARE, PAS CU PAS” - PARTEA A V-A

Seria webinarelor „Digitalizarea în procesul de învățare, pas cu pas”,

organizată din inițiativa proiectului nostru, „Curriculum Relevant, Educație Deschisă pentru toți” - CRED, a ajuns la a V-a ediție.
Această întâlnire abordează o tematică de interes pentru profesori, elevi și părinți, deopotrivă: aplicația PowerPoint, un suport pe care îl putem integra cu ușurință în orice context de învățare și care ne ajută să captivăm audiența și să ne atingem obiectivele.

Vă invităm miercuri, 18 noiembrie, orele 16.00, pe platf orma Live Events:   https://bit.ly/3kCtlxK

Totodată, cadrele didactice vor primi informații utile și cu privire la modalitatea de obținere a certificărilor Microsoft acreditate de MEC.

Webinarul va fi difuzat LIVE pe pagina   Facebook „Proiectul CRED”.

Seria de webinare „Digitalizarea în procesul de învățare, pas cu pas” - Partea a III-a

Pe parcursul celui de-al treilea webinar al seriei, veți afla detalii despre platforma LIVRESQ, utilă în crearea lecțiilor online interactive.

Mai mult, vom discuta și despre Resursele Educaționale Deschise, una dintre prezentări având ca subiect platforma: red.educred.ro
Așadar, vă invităm să participați la webinar, miercuri, 28 octombrie, de la ora 16.00.
Evenimentul va fi transmis LIVE, prin pagina Facebook „Proiectul CRED” – click pentru acces
Link de conectare prin Microsoft Teams - bit.ly/35DkaaS

Seria de webinare „Digitalizarea în procesul de învățare, pas cu pas” - Partea a IV-a

Noi informații utile în procesul didactic online urmează să fie prezentate, în cel de-al patrulea webinar din seria „Digitalizarea în procesul de învățare, pas cu pas”, organizată din inițiativa proiectului „Curriculum Relevant, Educație Deschisă pentru toți” – CRED.

Vă invităm la cea de-a patra întâlnire virtuală, programată pentru ziua de miercuri, 4 noiembrie 2020, orele 16:00.

Webinarul acestei săptămâni este organizat în parteneriat cu experții Edu Apps, care vă vor arăta cum să configuraţi un curs Classrom, în doar câteva minute.
Demonstrația din Classroom se anunță a fi una deosebit de interactivă și utilă, cu recrearea fluxului de comunicare dintre profesor și elevi, inclusiv cu simularea eventualelor provocări întâmpinate.

Așadar, vă invităm să vă notați data în agendă și să urmăriți transmisiunea live pe pagina Facebook „Proiectul CRED”, înregistrarea urmând să fie disponibilă pe canalul You Tube „Edu CRED”.

Informatii despre webinarii veti regasi si in sectiunea Anunturi a acestui site.

sus



Webinare „Digitalizarea în procesul de învățare, pas cu pas”

Miercuri, 21 octombrie 2020, ora 16:00 va continua seria de webinare „Digitalizarea în procesul de învățare, pas cu pas”, evenimente organizate la inițiativa echipei proiectului „Curriculum Relevant, Educație Deschisă pentru toți” – CRED.

Cel de pe 21 octombrie 2020, ora 16:00, va avea ca moderator discuțiilor este colegul nostru, Liviu Constandache - Coordonator Resurse Educaționale Deschise (RED) în cadrul proiectului CRED.

Temele discuțiilor și speakerii:

§   Microsoft Education Center - spațiu pentru dezvoltare profesională, Mihaela Mihai – Modern Classroom Specialist

§   Teams for Education – sesiune dedicată profesorilor care utilizează Teams for Education - prezentare și demo, Robert Pufan -   Technology Architect  

Evenimentul va fi transmis LIVE pe pagina de Facebook „Proiectul CRED” sau, dacă doriți, puteți asista la webinar accesând link-ul: https://aka.ms/TeamsEduRO

De asemenea, puteți trimite întrebările dumneavoastră, în legătură cu subiectele prezentate, la adresele educatie@microsoft.com sau teams@educred.ro

Primul webinar din seria „Digitalizarea în procesul de învățare, pas cu pas” a avut loc miercuri, 14 octombrie, înregistrarea discuțiilor fiind disponibilă pe pagina You Tube EduCRED - bit.ly/3dvtMIe

2 aprilie, ora 15.00 webinar Microsoft pentru Educație: Teams, Powerpoint, Whiteboard, Sway, Paint 3D și nu numai... (unelte pe care să le puteți folosi atât online căt și offline). 

Link-ul pentru live event Microsoft 2 Aprilie, joi, ora 15:00 este:

https://teams.microsoft.com/dl/launcher ... rompt=true

Dacă sunteți de acord să participați la această întâlnire, folosind Microsoft Teams, numele dumneavoastră, adresa de e-mail, numărul de telefon, ar putea fi vizualizate de către alți participanți la sesiune. Această sesiunea va fi înregistrată.

Agenda intalnirii din 2 aprilie:
Demo Microsoft Teams pentru Educatie
Demo PowerPoint & Paint 3D, pentru educatie vizuala
Demo Microsoft Whiteboard, pentru tabla de lucru de la distanta
Demo Microsoft Sway, pentru povesti digitale

Optional: Vă rugăm să adresați orice întrebare, nelămurire sau subiect pe care doriți să îl atingem în cadrul întâlnirii noastre de la ora 15:00, joi 2 aprilie 2020, completând chestionarul (răspunsurile sunt anonime si facultative).
Link chestionar:  [url]https://forms.microsoft.com/Pages/ ... pGWkRTQi4u [/url]
Detaliile și actualizările le veti găsi și pe Facebook ( https://www.facebook.com/Proiectul-CRED ... 661062902/ )

Webinar CRED - Moodle pentru învățarea colaborativă, miercuri, 1 aprilie, ora 15.00

Data și ora: miercuri, 1 aprilie, ora 15.00
https://reteauaedu.webex.com/reteauaedu ... 40cbb7f6a6
Durata: 1.5 h
Speakeri:
Elena Dochie, GM, eLearning & Software SRL - Partener Moodle pentru România
Cosmin Herman, CTO eLearning & Software SRL - Partener Moodle pentru România

Așa cum am putut observa cu toții în ultima perioadă, există numeroase tehnologii pe care le putem folosi pentru a realiza cursuri online:
- de la mediile de socializare online la platformele special proiectate pentru învățare, altfel denumite sisteme de management al învățării.

Moodle este un astfel de sistem de management al învățării, care poate fi descărcat gratuit, având integrate numeroase instrumente utile în dezvoltarea și gestionarea unui curs online.
Fiind un sistem modular, Moodle oferă posibilitatea de a particulariza fiecare curs în funcție de necesități. Mâine ne vor fi prezentate doar cele mai importante dintre acestea, respectiv:
- organizarea cursului într-un format centrat pe temele/ modulele lecției sau un format centrat pe săptămâni
- adăugarea de resurse în diferite formate: etichetă, documente de tip text, pdf, imagini, audio, video, dosare, pagini, legături spre pagini de internet etc.
- adăugarea de diferite activități cu rolul de a stimula interacțiunea cursanților cu materialul studiat, de a transforma învățarea dintr-o receptare pasivă de informații într-o învățare activă
- comunicarea prin e-mail, mesaje și chat
- gestionarea grupurilor de cursanți
- utilizarea catalogului de note și evaluarea online
- analizarea rapoartelor de activitate ale cursanților.

Sperăm că v-am captat atenția și că veți urmări transmisia live a webinarului pe pagina noastră de facebook, pentru a spune împreună DA unei noi experiențe de învățare și predare.

EDUCRED Webinar - Microsft Teams - Atelierele CRED

În aceste zile am lucrat împreună cu colegii noștri să vă asigurăm resurse și instrumente pe care le puteți folosi în activitatea dvs.
Venim astfel pentru perioada următoare cu un program de instruire în utilizarea anumitor tehnologii astfel:
  • Joi, 19 martie ora 10.00: Utilizarea Teams/Office365
  • Vineri, 20 martie ora 11.00: Utilizare Google Meet
  • Luni, 23 martie ora 11.00: Utilizare Zoom
  • Marți, 24 martie ora 11.00: Utilizare Livresq
  • Miercuri 25 martie ora 11.00 Utilizare Google Classroom
  • Joi, 26 martie 2020, ora 11:00, 
!!! În cazul în care aveți sugestii pentru temele atelierelor dedicate instrumentelor online, vă rugăm să scrieți la adresa resurse@educred.ro
Reamintesc ca aveți acces la multe aplicații direct la adresa:
vezi adresa EN din sec'iunea anunțuri

Pentru primul eveniment : INTALNIRE TIP EVENIMENT LIVE (Max. 10.000 persoane) 

  Joi, 19 Martie 2020, ora 10:00, ne vom întâlni, virtual, pentru a afla cum putem beneficia de aplica țiile de productivitate Microsoft, în cadrul proiectului EduCred !

  Pentru a putea accesa întâlnirea virtuală, aveți nevoie de un calculator cu acces la internet și să dați click, începând cu ora 10:00, accesând

  Vă recomandăm să aveți la îndemână user-ul (adresa de email a dumneavoastră în format prenume.nume@educred.ro ) și să vă cunoașteți parola de acces aferentă acestui cont.

  După ce veți accesa link-ul (în funcție de calculatorul dumneavoastră), se va deschide o pagină de internet. Dacă nu aveți aplicația Microsoft Teams instalată, puteți intra direct în întâlnire, selectând opțiunea ”Watch on the web instead„ (vizualizează în browser) , conform imaginii de mai jos:

Agenda pe care ne-o propunem este următoarea:

  • Cum ne putem obține aplicațiile Microsoft (suita A1 – gratuit), în școala noastră?
  • Cum putem accesa aplicațiile Microsoft, folosind contul meu @educred.ro?
  • Cum pot interacționa prin text, audio și/sau video cu anumiți membrii din echipa mea extinsă EduCred folosind Microsoft Teams ca soluție integrată de colaborare?
  • Cum pot transfera și accesa documente și fișiere cu membrii echipelor ”Microsoft Teams” din care fac parte?
  • Cum putem lucra împreună cu orice coleg, chiar și de la distanță, la anumite documente și fișiere, în acelasi timp?
  • Care sunt căile prin care pot obține suport de la echipa Microsoft?

  Vă mulțumim și vă asteptăm!

    Această serie de evenimente va fi promovată pe Facebook -

pagina proeictului

si a grup de lucru CRED

 și pe 

YOUTUBE, ramânând resurse înregistrate

Vă mulțumesc din partea întregii echipe a CCD Bacău și vă asigurăm de tot concursul nostru,


ANUNȚ IMPORTANT!

Conform noilor dispoziții primite de la Ministerul Educației și Cercetării, toate activitățile de formare face-to-face (cele din programele furnizate de CCD Bacău, precum și cursurile din cadrul proiectelor CRED și InForma) sunt suspendate în perioada 11-22 martie 2020.

Se vor derula doar formările online programate, acolo unde este cazul.

De asemenea, activitatea cu publicul a Casei Corpului Didactic ”Grigore Tabacaru” Bacău este suspendată pe perioada 11-22 martie 2020.

Vom reveni cu detalii pe măsură ce vom avea noi informații. Vă mulțumim pentru înțelegere!

sus

PROGRAME DE FORMARE

Selecție  "Managementul implementării eficiente a curriculumului naţional. Manager- CRED. Formare nivel 2" , în cadrul proiectului CRED.

Casa Corpului Didactic Botoşani, partener coordonator-Regiunea Nord-Est al Ministerului Educației, în cadrul proiectului POCU “CURRICULUM RELEVANT, EDUCAȚIE DESCHISĂ PENTRU TOȚI - CRED”, finanțat prin POCU 2014-2020, în cadrul axei prioritare 6, prioritatea de investiții 10.i, anunţă o nouă selecţie a cadrelor didactice în vederea participării la programul de formare continuă acreditat „Managementul implementării eficiente a curriculumului naţional. MANAGER - CRED. Formare nivel 2”, cu durata de 50 de ore, blended-learning, având alocate 12 CPT, acreditat de Casa Corpului Didactic Botoşani în cadrul proiectului „Curriculum relevant, educaţie deschisă pentru toţi-CRED”.

Link insriere: inscrie
sus

Înscriere „Resurse educaţionale digitale: realizare, utilizare, evaluare. Formare nivel 2”

Casa Corpului Didactic Botoşani, partener coordonator-Regiunea Nord-Est al Ministerului Educației, în cadrul proiectului POCU “CURRICULUM RELEVANT, EDUCAȚIE DESCHISĂ PENTRU TOȚI - CRED”, finanțat prin POCU 2014-2020, în cadrul axei prioritare 6, prioritatea de investiții 10.i, anunţă o nouă selecţie a cadrelor didactice în vederea participării la programul de formare continuă acreditat „Resurse educaţionale digitale: realizare, utilizare, evaluare. Formare nivel 2”, cu durata de 50 de ore, blended-learning, având alocate 12 CPT, acreditat de Casa Corpului Didactic Botoşani în cadrul proiectului „Curriculum relevant, educaţie deschisă pentru toţi-CRED”.

Link anunt

Link insriere: link inscriere

Vezi anunțul de selecție și formularele de înscriere in atasament accesand link-ul:


Anunţ privind selecţia cadrelor didactice din învăţământul preuniversitar pentru cursurile CRED

Casa Corpului Didactic Botoşani, partener coordonator-Regiunea Nord-Est al Ministerului Educației, în cadrul proiectului POCU “CURRICULUM RELEVANT, EDUCAȚIE DESCHISĂ PENTRU TOȚI - CRED”, finanțat prin POCU 2014-2020, în cadrul axei prioritare 6, prioritatea de investiții 10.i, anunţă o nouă selecţie a cadrelor didactice în vederea participării la programul de formare continuă acreditat „CRED-Curriculum relevant, educație deschisă pentru toți. Formare nivel II”. 

vezi anunt


Anunţ privind selecţia cadrelor didactice din învăţământul preuniversitar pentru cursurile CRED

Anunţ privind selecţia cadrelor didactice din învăţământul preuniversitar pentru cursurile de formare profesională continuă „CRED - Curriculum relevant, educaţie deschisă pentru toţi. Formare nivel II - învăţământ primar” şi „CRED - Curriculum relevant, educaţie deschisă pentru toţi. Formare nivel II - învăţământ gimnazial”, ambele cu durata de 120 de ore, blended-learning, având alocate 30 CPT, acreditate de Casa Corpului Didactic Botoşani în cadrul proiectului „Curriculum relevant, educaţie deschisă pentru toţi-CRED”.
Adresa MEC cu informaţii privind această selecţie şi anexele acestei adrese poate fi descărcată accesând link-ul de mai jos.

Nota: Diploma de studiu nu trebuie sa contina suplimentul.


adresa MEC


CCD Bacău va organiza după 20 ianuarie 2021, noi serii de formare în cadrul proiectului CRED

Pentru asta organizează o nouă rundă de înscrieri pentru următoarele specializări:
- limba romana
- limba franceza
- limba engleza
- matematica
- istorie
- religie

Formularul centralizator:   https://forms.gle/NmLVnz7U4kZviJ5X9

Termen de completare, 22 decembrie 2020, ora 15.00

NOTĂ:

  • Cadrele didactice care au fost cuprinse În grupe, iar apoi au abandonat activitatea de formare nu mai pot participa la curs.
    Pentru cadrele didactice care nu au dosar depus la CCD, îl vor putea aduce după data de 10 ianuarie 2021.
Va multumim,

Echipa CRED Bacau

  Selecție cadre didactice din învățământul primar din județul Bacău
În perioada 05 - 14.06.2019 , CCD Bacău organizează selecția cadrelor didactice din învățământul primar din județul Bacău, pentru a participa la programul CRED - Formare nivel II - învățământ primar.


Debut programul CRED - Formare nivel II - învățământ primar - 03 septembrie 2019


Începând cu data de 03 septembrie 2019, CCD Bacău va  demara activitatea de formare a cadrelor didactice din învățământul primar, care au fost selectate pentru a participa la programul CRED - Formare nivel II - învățământ primar.
Județul Bacău are alocat pentru învățământul primar din mediul rural un număr de 300 de locuri, iar pentru mediul urban 221 locuri.
Amănunte în fișierul atașat și în secțiunea CRED a acestui site.
vezi adresa MEN

Selecția cadrelor didactice din învățământul gimnazial pentru a participa la programul CRED

În perioada 13 – 30.09.2019 CCD Bacău organizează selecția cadrelor didactice din învățământul gimnazial din județul Bacău, pentru participare la programul CRED.
Amănunte în secțiunea anunțuri a acestui site.
 

Documente dosar înscriere cadre didactice învățământ gimnazial - programul CRED


În perioada 13 – 30.09.2019 , CCD Bacău organizează selecția cadrelor didactice din învățământul gimnazial din județul Bacău, care predau disciplinele: Limba și literatura română, Limba engleză, Limba franceză și Matematică, pentru a participa la programul CRED - Formare nivel II - învățământ gimnazial.

Important: Desemnarea cadrelor didactice pentru a participa la cursurile de formare din cadrul CRED - Formare nivel II - învățământ gimnazial – MEN, nu este opțională, ci obligatorie.

Astfel, până la data de 30.09.2019, cadrele didactice selectate vor alcătui un dosar care va conține următoarele documente conform Metodologiei aprobate:

Ø cerere de înscriere; cerere

Ø formular grup ţintă; formular

Ø acord de prelucrare a datelor cu caracter personal; acord

Ø declaraţie de disponibilitate participare la curs şi finalizare; declaratie

Ø copie CI/BI;

Ø copie certificat de naștere;

Ø copie certificat de căsătorie;

Ø copie diplomă de licenţă și suplimentul aferent;

Ø adeverinţă eliberată  de unitatea de învăţământ din care rezultă : funcţia didactică, specializarea, vechimea, gradul didactic, statut (titular/suplinitor), funcție de conducere (director/director adjunct) .

  Nota 1: În fișierul atașat veți regăsi formularele necesare pentru alcătuirea dosarului.

  La sediul CCD Bacău, școala va depune până pe data de 30.09.2019 , următoarele documente:

  1. Copia dup ă procesul – verbal al CP;

2. Copia după procesul – verbal al CA, din care rezultă numele cadrelor didactice selectate;

3. Anexa 4.1   - tabel centralizator cu personalul didactic care a fost validat pentru înscriere; anexa

4. Dosarele complete ale cadrelor didactice selectate.

  Nota 2: Școala va desemna o singură persoană care să depună toate documentele.

  Precizari referitoare la selecția cadrelor conform Metodologiei aprobate:

3.5. Selecţia grupului ţintă la nivel judeţean se va realiza pe baza următoarelor criterii de selecţie:

      1.             Cadru didactic titular în învățământul gimnazial;

      2.             Cadru didactic titular care functionează într-o unitate din mediul rural (minim 50%);

      3.             Cadre didactice titulare din unități de învățământ situate în localități dezavantajate socio- economic;

      4.             Cadru didactic titular care să aibă cel puțin definitivarea în învățământ;

      5.             Cadru didactic titular care, la momentul selectței, mai are cel putin 5 ani până la încetarea activității didactice prin pensionare;

      6.             Director/director adjunct de unitate de invățământ, cadru didactic din învățământul gimnazial, care predă una din disciplinele menționate.

  Precizare: în conditiile in care numarul locurilor alocate nu poate fi ocupat cu cadre didactice titulare, pot fi selectate și cadre didactice calificate cu statut de suplinitor

  Nota 3: Precizări referitoare la modul de completare a documentelor care vor fi depuse la sediul CCD Bacău:

Ø   Numele și prenumele va conține și inițiala tatălui;

Ø   Specialitatea va fi trecută cea de pe diploma de studii, de exemplu: limba și lliteratura română – limba și literatura engleză;

Ø   Toate formularele se completează cu MAJUSCULE și DIACRITICE.

 Persoana de contact este: Expert local pentru grupul țintă dna Ana-Nicoleta Gărgăun, email: ana.gargaun@educred.ro .

sus

În perioada 23.01. – 10.02.2020, CCD Bacău organizează o nouă etapă de selecție a cadrelor didactice din învățământul primar şi gimnazial (disciplinele: Limba și literatura română, Limba engleză, Limba franceză, Matematică, Religie şi Istorie) din județul Bacău, pentru a participa la programul CRED - Formare nivel II.

Important: Desemnarea cadrelor didactice pentru a participa la cursurile de formare din cadrul CRED - Formare nivel II, nu este opțională, ci obligatorie.

Astfel, până la data de 10.02.2020, cadrele didactice selectate vor alcătui un dosar care va conține următoarele documente conform Metodologiei aprobate:
Ø cerere de înscriere;
Ø formular grup ţintă;
Ø acord de prelucrare a datelor cu caracter personal;
Ø declaraţie de disponibilitate participare la curs şi finalizare;
Ø copie CI/BI;
Ø copie certificat de naștere;
Ø copie certificat de căsătorie;
Ø copie diplomă de licenţă și suplimentul aferent;
Ø adeverinţă eliberată  de unitatea de învăţământ din care rezultă : funcţia didactică, specializarea, vechimea, gradul didactic, statut (titular/suplinitor), funcție de conducere (director/director adjunct).
 
Nota 1: În fișierele atașate veți regăsi formularele necesare pentru alcătuirea dosarului pentru învăţământul primar şi gimnazial.

formulare primar

           formulare gimnazial

Nota 2: La sediul CCD Bacău, unitatea de învăţământ va depune până pe data de 10.02.2020, următoarele documente:
1. Copia după procesul – verbal al CP;
2. Copia după procesul – verbal al CA, din care rezultă numele cadrelor didactice selectate;
3. Anexa 4.1 - tabel centralizator cu personalul didactic care a fost validat pentru înscriere;

4. Dosarele complete ale cadrelor didactice selectate.
Școala va desemna o singură persoană care să depună toate documentele.

Anexa 4 primar  Anexa 4 gimnazial

Nota 3: Precizari referitoare la selecția cadrelor conform Metodologiei aprobate: 3.5. Selecţia grupului ţintă la nivel judeţean, veţi regăsi în adresa ministerului. din secțiunea anunțuri a acestui site.

Nota 4: Precizări referitoare la modul de completare a documentelor care vor fi depuse la sediul CCD Bacău:
Ø   Numele și prenumele va conține și inițiala tatălui;
Ø   Specialitatea va fi trecută cea de pe diploma de studii, de exemplu: limba și lliteratura română – limba și literatura engleză;
Ø   Toate formularele se completează cu MAJUSCULE și DIACRITICE.

Persoana de contact este: Expert local pentru grupul țintă dna Ana-Nicoleta Gărgăun, email: ana.gargaun@educred.ro.

O nouă selecție a cadrelor didactice din învățământul primar şi gimnazial (disciplinele: Limba și literatura română, Limba engleză, Limba franceză, Matematică, Religie şi Istorie) din județul Bacău, pentru a participa la programul CRED - Formare nivel II.

În perioada 12.05. – 03.06.2020, CCD Bacău organizează o nouă etapă de selecție a cadrelor didactice din învățământul primar şi gimnazial din județul Bacău, pentru a participa la programul CRED - Formare nivel II.
Important: Desemnarea cadrelor didactice pentru a participa la cursurile de formare din cadrul CRED - Formare nivel II, nu este opțională, ci obligatorie.


Astfel, până la data de 03.06.2020, cadrele didactice selectate vor alcătui un dosar care va conține următoarele documente conform Metodologiei aprobate:

Ø cerere de înscriere;
Ø formular grup ţintă;
Ø acord de prelucrare a datelor cu caracter personal;
Ø declaraţie de disponibilitate participare la curs şi finalizare;
Ø copie CI/BI;
Ø copie certificat de naștere;
Ø copie certificat de căsătorie;
Ø copie diplomă de licenţă și suplimentul aferent;
Ø adeverinţă eliberată  de unitatea de învăţământ din care rezultă : funcţia didactică, specializarea, vechimea, gradul didactic, statut (titular/suplinitor), funcție de conducere (director/director adjunct).
 
Nota 1: În fișierele atașate veți regăsi formularele necesare pentru alcătuirea dosarului pentru învăţământul primar şi gimnazial.

formulare primar

           formulare gimnazial

Nota 2: Precizari referitoare la selecția cadrelor conform Metodologiei aprobate: 3.5. Selecţia grupului ţintă la nivel judeţean, veţi regăsi în adresa ministerului din sectiunea anunțuri a acestui site.

Nota 4: Precizări referitoare la modul de completare a documentelor care vor fi depuse la sediul CCD Bacău:
Ø   Numele și prenumele va conține și inițiala tatălui;
Ø   Specialitatea va fi trecută cea de pe diploma de studii, de exemplu: limba și lliteratura română – limba și literatura engleză;
Ø   Toate formularele se completează cu MAJUSCULE și DIACRITICE.

Persoana de contact este: Expert local pentru grupul țintă dna Ana-Nicoleta Gărgăun, email: ana.gargaun@educred.ro.





CALENDARE SESIUNI FORMARE

CALENDARE SESIUNI FORMARE PROGRAMUL „MANAGEMENTUL IMPLEMENTARII EFICIENTE A CURRICULUMULUI NAȚIONAL. MANAGER - CRED. FORMARE NIVEL 2”

PERIOADA IANUARIE - MARTIE 2023

CAF_S3_MANAGER_CRED_NE_BC_01 - calendar_S3


PERIOADA SEPTEMBRIE - DECEMBRIE 2022

CAF_S2_MANAGER_CRED_NE_BC_01 - calendar 01

CAF_S2_MANAGER_CRED_NE_BC_02 - calendar 02

PERIOADA MAI - IULIE 2022

CAF_S1_MANAGER_CRED_NE_BC_01


CALENDARE SESIUNI FORMARE PROGRAMUL

„RESURSE EDUCAȚIONALE DIGITALE: REALIZARE, UTILIZARE, EVALUARE - FORMARE NIVEL 2”


PERIOADA IANUARIE - MARTIE 2023

Seria: S3    Grupa: S3_RED_CRED_NE_BC_01           

Nr. cursanți   25

Perioada formării:   30.01 – 24.02.2023       

Data evaluarii finale: 13.03.2023              

Formator: Olaru Nicoleta

calendarRED_01


PERIOADA IANUARIE - MARTIE 2023

Seria: S3    Grupa: S3_RED_CRED_NE_BC_02            

Perioada formării:   28.01 – 26.02.2023          

Data evaluarii finale:   18.03.2023      

Formator: Ifrim Daniela              

calendarRED_02


PERIOADA SEPTEMBRIE - DECEMBRIE 2022

CAF_S2_RED_CRED_NE_BC_01_02


CAF_S2_RED_CRED_NE_BC_01

CAF_S2_RED_CRED_NE_BC_02

PERIOADA MAI - IULIE 2022

CAF_S1_RED_CRED_NE_BC_01_02

Seria / Grupa: S1_RED_CRED_NE_BC_01

  

Perioada formării: 14.05. – 25.06.2022







Data evaluării finale: 15.07.2022

Locaţia formării: on-line

Locaţia evaluării finale: on-line


























Formator: Olaru Nicoleta Laura

 

Seria / Grupa: S1_RED_CRED_NE_BC_02 /Nr. cursanți: 25

Perioada formării: 14.05. – 25.06.2022

           

Data evaluării finale: 15.07.2022

Locaţia formării:on-line Locaţia evaluării finale: on-line            

Formator: Ifrim Daniela




  calendar_02 


CALENDARE SESIUNI FORMARE PROGRAMUL

CRED-Curriculum relevant, educație deschisă pentru toți. Formare nivel II”


CALENDARUL/SCHEMA ORARĂ A ACTIVITĂȚILOR DE FORMARE PENTRU FIECARE SERIE/GRUPĂ DE CURSANȚI - GRUPA 1

Seria / Grupa: S1_NE_P_BC_01 /Nr. cursanți: 22

Perioada formării: 03.09 - 30.10.2019  

Locaţia formării: Casa Corpului Didactic „Grigore Tabacaru” Bacău

Locaţia evaluării finale: Casa Corpului Didactic „Grigore Tabacaru” Bacău

  vezi calendarul


CALENDARUL/SCHEMA ORARĂ A ACTIVITĂȚILOR DE FORMARE PENTRU FIECARE SERIE/GRUPĂ DE CURSANȚI - GRUPA 2

Seria / Grupa: S1_NE_P_BC_02 /Nr. cursanți: 22

Perioada formării: 03.09-31.10.2019  

Locaţia formării: Liceul Teoretic „Spiru Haret” Moineşti

Locaţia evaluării finale: Liceul Teoretic „Spiru Haret” Moineşti

vezi caledarul



CALENDARUL/SCHEMA ORARĂ A ACTIVITĂȚILOR DE FORMARE PENTRU FIECARE SERIE/GRUPĂ DE CURSANȚI - GRUPA 1 ROMNĂ

Grup ţintăPersonal didactic de predare din învățământul gimnazial – limba română

Seria / Grupa: S1_NE_G_BC_01

Nr. cursanți: 22

Perioada formării: 11.10.2019 - 07.12.2019

Locaţia formării: Liceul Teoretic ”Spiru Haret” Moinești 

vezi calendarul


CALENDARUL/SCHEMA ORARĂ A ACTIVITĂȚILOR DE FORMARE PENTRU FIECARE SERIE/GRUPĂ DE CURSANȚI - GRUPA 2 ROMÂNĂ

Seria / Grupa: S1_NE_G_BC_02

Nr. cursanți: 22

Perioada formării: 11.10.2019 - 06.12.2019

Locaţia formării: Colegiul Tehnic ”Gh. Asachi” Onești

Locaţia evaluării finale: Colegiul Tehnic ”Gh. Asachi” Onești

vezi calendarul


CALENDARUL/SCHEMA ORARĂ A ACTIVITĂȚILOR DE FORMARE PENTRU FIECARE SERIE/GRUPĂ DE CURSANȚI - GRUPA 3 FRANCEZA

Seria / Grupa: S1_NE_G_BC_03

Nr. cursanți: 22

Perioada formării: 07.10.2019 - 02.12.2019

Locaţia formării: Casa Corpului Didactic ”Grigore Tabacaru” Bacău

Locaţia evaluării finale: Casa Corpului Didactic ”Grigore Tabacaru” Bacău

vezi calendarul


CALENDARUL/SCHEMA ORARĂ A ACTIVITĂȚILOR DE FORMARE PENTRU FIECARE SERIE/GRUPĂ DE CURSANȚI - GRUPA 1 MATEMATICĂ

Seria / Grupa: S2_NE_G_BC_01 / Nr. cursanți: 22

Perioada formării: 22.10.2019 – 28.01.2020

Locaţia formării: Liceul Teoretic ”Spiru Haret” Moinești

Locaţia evaluării finale: Liceul Teoretic ”Spiru Haret” Moinești

vezi calendarul

vezi unitatile

sus

CALENDARUL/SCHEMA ORARĂ A ACTIVITĂȚILOR DE FORMARE PENTRU FIECARE SERIE/GRUPĂ DE CURSANȚI - GRUPA 2 MATEMATICĂ

Seria / Grupa: S2_NE_G_BC_02 /   Nr. cursanți: 22

Perioada formării: 22.10.2019 – 29.01.2020

Locaţia formării: Colegiul Tehnic ”Gheorghe Asachi” Onești

Locaţia evaluării finale:

Colegiul Tehnic ” Gheorghe Asachi” Onești

vezi calendarul

vezi unitatile


CALENDARUL/SCHEMA ORARĂ A ACTIVITĂȚILOR DE FORMARE PENTRU FIECARE SERIE/GRUPĂ DE CURSANȚI - GRUPA 1 LIMBA ENGLEZĂ

Seria / Grupa: S3_NE_G_BC_01 /   Nr. cursanți: 22

Perioada formării: 05.11.2019 - 30.01.2020

Locaţia formării: Colegiul Tehnic „Gheorghe Asachi”Oneşti

Locaţia evaluării finale: Colegiul Tehnic „Gheorghe Asachi”Oneşti

vezi calendarul

vezi unitatile

CALENDARUL/SCHEMA ORARĂ A ACTIVITĂȚILOR DE FORMARE PENTRU FIECARE SERIE/GRUPĂ DE CURSANȚI - GRUPA 1 ÎNVĂȚĂMÎNT PRIMAR

Seria / Grupa: S2_NE_P_BC_01/Nr. cursanți: 22

Perioada formării: 16.11.2019 – 30.01.2020

Locaţia formării: Casa Corpului Didactic ”Grigore Tabacaru” Bacău

Locaţia evaluării finale: Casa Corpului Didactic ”Grigore Tabacaru” Bacău

Formatori: Leonte Rodica și Albu Adina

vezi calendarul

CALENDARUL/SCHEMA ORARĂ A ACTIVITĂȚILOR DE FORMARE PENTRU FIECARE SERIE/GRUPĂ DE CURSANȚI - GRUPA 2 ÎNVĂȚĂMÎNT PRIMAR

Seria / Grupa: S2_NE_P_BC_02/Nr. cursanți: 22

Perioada formării inițial: 18.11.2019 – 29.01.2020

Locaţia formării: Liceul Teoretic „Spiru Haret” Moineşti

Locaţia evaluării finale: Liceul Teoretic „Spiru Haret” Moineşti

Formatori: Ciotloș Măndița și Leonte Rodica

vezi calendarul

CALENDARUL/SCHEMA ORARĂ A ACTIVITĂȚILOR DE FORMARE PENTRU FIECARE SERIE/GRUPĂ DE CURSANȚI - GRUPA 3 ÎNVĂȚĂMÎNT PRIMAR

Seria / Grupa: S2_NE_P_BC_03/Nr. cursanți: 22

Perioada formării: 12.11.2019 – 28.01.2020

Locaţia formării: Colegiul Tehnic ”Gheorghe Asachi” Onești

Locaţia evaluării finale: Colegiul Tehnic ”Gheorghe Asachi” Onești

Formatori: Albu Adina și Ciotloș Măndița

vezi calendarul


CALENDARE SESIUNI FORMARE FEBRUARIE - APRILIE 2020, ÎNVĂȚĂMÂNT PRIMAR
ONLINE ȘI FACE TO FACE

CALENDARUL/SCHEMA ORARĂ A ACTIVITĂȚILOR DE FORMARE PENTRU FIECARE SERIE/GRUPĂ DE CURSANȚI -  GRUPA 2 ÎNVĂȚĂMÎNT PRIMAR

Seria / Grupa: S3_NE_P_BC_02 / Nr. cursanți: 25

Perioada formării: 03.02 - 01.04.2020

Locaţia formării: Școala Gimnazială ”Liviu Rebreanu” Comănești  

Locaţia evaluării finale: Școala Gimnazială ”Liviu Rebreanu” Comănești    

Formatori: Ciotloș Măndița și Leonte Rodica 

vezi calendarul

CALENDARUL/SCHEMA ORARĂ A ACTIVITĂȚILOR DE FORMARE PENTRU FIECARE SERIE/GRUPĂ DE CURSANȚI - GRUPA 1 ÎNVĂȚĂMÎNT PRIMAR

Seria / Grupa: S3_NE_P_BC_01 / Nr. cursanți: 25

Perioada formării: 08.02.2020 - 02.04.2020

Locaţia formării: Casa Corpului Didactic ”Grigore Tabacaru” Bacău

Locaţia evaluării finale: Casa Corpului Didactic ”Grigore Tabacaru” Bacău

Formatori: Leonte Rodica și Ciotloș Măndița

vezi calendarul

CALENDARUL/SCHEMA ORARĂ A ACTIVITĂȚILOR DE FORMARE PENTRU FIECARE SERIE/GRUPĂ DE CURSANȚI - GRUPA 3 ÎNVĂȚĂMÎNT PRIMAR

Seria / Grupa: S3_NE_P_BC_03/ Nr. cursanți: 25

Perioada formării: 08.02 - 31.03.2020

Locaţia formării: Colegiul Tehnic ”Gheorghe Asachi” Onești

Locaţia evaluării finale: Colegiul Tehnic ”Gheorghe Asachi” Onești

Formatori: Albu Adina și Ciotloș Măndița

vezi calendarul

CALENDARUL/SCHEMA ORARĂ A ACTIVITĂȚILOR DE FORMARE PENTRU FIECARE SERIE/GRUPĂ DE CURSANȚI -   

GRUPA 2 ÎNVĂȚĂMÎNT PRIMAR

Perioada formării online:

23 -  29.04.2020 online

Seria Grupa: WEB_S3_NE_P_BC_02 

Nr. cursanți: 25

Locaţia formării: Școala Gimnazială ”Liviu Rebreanu” Comănești  

Locaţia evaluării finale: Școala Gimnazială ”Liviu Rebreanu” Comănești       

Formatori:  Ciotloș Măndița și Leonte Rodica 

vezi calendarul web grupa 02

CALENDARUL/SCHEMA ORARĂ A ACTIVITĂȚILOR DE FORMARE PENTRU FIECARE SERIE/GRUPĂ DE CURSANȚI - 

GRUPA 1 ÎNVĂȚĂMÎNT PRIMAR

Perioada formării online:

22 - 30.04.2020 online

Seria/Grupa: S3_NE_P_BC_01  

Nr. cursanți: 25 

Locaţia formării: Casa Corpului Didactic ”Grigore Tabacaru” Bacău

Locaţia evaluării finale: Casa Corpului Didactic ”Grigore Tabacaru” Bacău

Formatori:  Leonte Rodica   și   Ciotloș Măndița 
vezi calendarul web grupa 01 

CALENDARUL/SCHEMA ORARĂ A ACTIVITĂȚILOR DE FORMARE PENTRU FIECARE SERIE/GRUPĂ DE CURSANȚI - GRUPA 3 ÎNVĂȚĂMÎNT PRIMAR

Seria  Grupa: S3_NE_P_BC_03/ Nr. cursanți: 25

Perioada formării online:

22 - 28.04.2020

Locaţia formării: Colegiul Tehnic ”Gheorghe Asachi” Onești

Locaţia evaluării finale: Colegiul Tehnic ”Gheorghe Asachi” Onești

Formatori: Albu Adina și Ciotloș Măndița 

vezi calendarul web grupa 03

CALENDARELE SESIUNILOR DE FORMARE, ÎNVĂȚĂMÂNT GIMNAZIAL
FACE TO FACE, ONLINE ȘI WEB
PERIOADA FEBRUARIE - MAI 2020

LIMBA ENGLEZĂ


Calendarul/schema orară a activităților de formare pentru fiecare serie/grupă de cursanți

Public/Grup ţintă: Personal didactic de predare din învățământul gimnazial – limba engleză

Seria/Grupa: S4_NE_G_BC_01 /Nr. cursanți: 25

Perioada formării inițial: 03.02- 31.03.2020

Locaţia formării: Casa Corpului Didactic „Grigore Tabacaru” Bacău    

Locaţia evaluării finale: Casa Corpului Didactic „Grigore Tabacaru” Bacău 

Formatori: Diaconu Cosmina și Iosub Maricica

vezi calendarul web

vezi calendarul 

LIMBA FRANCEZĂ


Calendarul/schema orară a activităților de formare pentru fiecare serie/grupă de cursanți

Public/Grup ţintă: Personal didactic de predare din învățământul gimnazial – limba franceză

Seria / Grupa: S4_NE_G_BC_02 /Nr. cursanți: 25

Perioada formării inițial: 03.02 - 01.04.2020

Locaţia formării: Liceul Teoretic ”Spiru Haret”   Moinești    

Locaţia evaluării finale: Liceul Teoretic ”Spiru Haret”   Moinești   

Formatori: Iosub Maricica și Diaconu Cosmina

vezi calendarul web

vezi calendarul

LIMBA  ȘI LITERATURA ROMÂNĂ - GR. 03

Public/Grup ţintă: Personal didactic de predare din învățământul gimnazial – Limba și literatura română

Seria / Grupa: S4_NE_G_BC_03 /   Nr. cursanți: 25

Perioada formării inițial: 08.02. - 02.04.2020

Locaţia formării: Casa Corpului Didactic ”Grigore Tabacaru” Bacău

Locaţia evaluării finale: Casa Corpului Didactic ”Grigore Tabacaru” Bacău

Formatori: Gavriliu Laura și Andrei Ionela

vezi calendar web 

vezi calendarul

LIMBA ȘI LITERATURA ROMÂNĂ - GR. 04

Public/Grup ţintă: Personal didactic de predare din învățământul gimnazial – Limba și literatura română

Seria / Grupa: S4_NE_G_BC_04 /   Nr. cursanți: 25

Perioada formării inițial: 08.02 - 03.04.2020

Locaţia formării: Colegiul Tenhic ”Gheorghe Asachi” Onești

Locaţia evaluării finale: Colegiul Tenhic ”Gheorghe Asachi” Onești

Formatori: Andrei Ionela și Gavriliu Laura 

vezi calendar web

vezi calendarul

sus

MATEMATICĂ - GRUPA 05

Public/Grup ţintă: Personal didactic de predare din învățământul gimnazial – matematica

Seria / Grupa: S4_NE_G_BC_05 /Nr. cursanți: 25

Perioada formării initial: 04.02 - 15.04.2020

Locaţia formării: Casa Corpului Didactic „Grigore Tabacaru” Bacău    

Locaţia evaluării finale: Casa Corpului Didactic „Grigore Tabacaru” Bacău

Formatori: Cojocaru Mihaela și Tarasă Eugen

vezi calendar web 

vezi calendarul

MATEMATICĂ - GRUPA 06

Public/Grup ţintă: Personal didactic de predare din învățământul gimnazial – matematică

Seria / Grupa: S4_NE_G_BC_06 /Nr. cursanți: 25

Perioada formării inițial: 01.02 - 14.04.2020

Locaţia formării: Colegiul Tehnic ”George Asachi” Onești

Locaţia evaluării finale: Colegiul Tehnic ”George Asachi” Onești

Formatori: Tarasă Eugen și Cojocaru Mihaela

vezi calendar web

vezi calendarul

CALENDARE SESIUNI FORMARE ONLINE - ÎNVĂȚĂMÂNT PRIMAR
PERIOADA IUNIE - IULIE 2020

CALENDARUL/SCHEMA ORARĂ A ACTIVITĂȚILOR DE FORMARE PENTRU FIECARE SERIE/GRUPĂ DE CURSANȚI reorganizat in conformitate cu prevederile OMEC Nr. 4246/13.05.2020

Denumire program: CRED-Curriculum relevant, educație deschisă pentru toți. Formare nivel II – învățământ primar;

Public/Grup ţintă: Personal didactic de predare din învățământul primar

Seria / Grupa: S4_NE_P_BC_01   Nr. cursanți: 25

Perioada formării: 09.06 – 30.07.2020

Locaţia formării:online

Locaţia evaluării finale: online

Formator: Leonte Rodica

CALENDARUL/SCHEMA ORARĂ A ACTIVITĂȚILOR DE FORMARE PENTRU FIECARE SERIE/GRUPĂ DE CURSANȚI reorganizat in conformitate cu prevederile OMEC Nr. 4246/13.05.2020

Public/Grup ţintă: Personal didactic de predare din învățământul primar

Seria / Grupa: S4_NE_P_BC_03   Nr. cursanți: 25

Perioada formării: 09.06 – 28.07.2020

Locaţia formării:on-line

Locaţia evaluării finale: on-line

Formator: Albu Adina Corina

CALENDARUL/SCHEMA ORARĂ A ACTIVITĂȚILOR DE FORMARE PENTRU FIECARE SERIE/GRUPĂ DE CURSANȚI reorganizat in conformitate cu prevederile OMEC Nr. 4246/13.05.2020

Denumire program: CRED-Curriculum relevant, educație deschisă pentru toți. Formare nivel II – învățământ primar;

Public/Grup ţintă: Personal didactic de predare din învățământul primar

Seria / Grupa: S4_NE_P_BC_02;   Nr. cursanți: 25

Perioada formării: 09.06 – 29.07.2020

Locaţia formării:on-line

Locaţia evaluării finale: on-line

Formator: Ciotloș Măndița


CALENDARE SESIUNI FORMARE ONLINE - ÎNVĂȚĂMÂNT GIMNAZIAL
PERIOADA IUNIE - IULIE 2020

CALENDARUL/SCHEMA ORARĂ A ACTIVITĂȚILOR DE FORMARE PENTRU FIECARE SERIE/GRUPĂ DE CURSANȚI reorganizat in conformitate cu prevederile OMEC Nr. 4246/13.05.2020

  • Denumire program: CRED-Curriculum relevant, educație deschisă pentru toți. Formare nivel II – învățământ gimnazial;

    Public/Grup ţintă: Personal didactic de predare din învățământul gimnazial – istorie

    Seria / Grupa: S5_NE_G_BC_01_ist   Nr. cursanți: 25

    Perioada formării:   09.06 – 29.07.2020

    Locaţia formării:on-line Locaţia evaluării finale: on-line

  • Formator: Romandaș Bogdan 
  • S5_NE_G_BC_01_ist

CALENDARUL/SCHEMA ORARĂ A ACTIVITĂȚILOR DE FORMARE PENTRU FIECARE SERIE/GRUPĂ DE CURSANȚI reorganizat in conformitate cu prevederile OMEC Nr. 4246/13.05.2020

  • Denumire program: CRED-Curriculum relevant, educație deschisă pentru toți. Formare nivel II – învățământ gimnazial;

    Public/Grup ţintă: Personal didactic de predare din învățământul gimnazial – Religie

    Seria / Grupa: S5_NE_G_BC_02_rel  

  • Nr. cursanți: 25

    Perioada formării:   09.06 – 30.07.2020

    Locaţia formării:on-line

    Locaţia evaluării finale: on-line

    Formator: Leonte Irina

  • S5_NE_G_BC_02_rel  

CALENDARUL/SCHEMA ORARĂ A ACTIVITĂȚILOR DE FORMARE PENTRU FIECARE SERIE/GRUPĂ DE CURSANȚI reorganizat in conformitate cu prevederile OMEC Nr. 4246/13.05.2020

  • Denumire program: CRED-Curriculum relevant, educație deschisă pentru toți. Formare nivel II – învățământ gimnazial;

    Public/Grup ţintă: Personal didactic de predare din învățământul gimnazial –   limba și literatura română

    Perioada de formare: 09.06 – 27.07.2020

    Seria / Grupa: S5_NE_G_BC_03_ro;   Nr. cursanți:   25

    Locaţia formării:on-line

    Locaţia evaluării finale: on-line

    Formator: GAVRILIU LAURA-IRINA

  • S5_NE_G_BC_03_ro


CALENDARUL/SCHEMA ORARĂ A ACTIVITĂȚILOR DE FORMARE PENTRU FIECARE SERIE/GRUPĂ DE CURSANȚI reorganizat in conformitate cu prevederile OMEC Nr. 4246/13.05.2020

Denumire program: CRED-Curriculum relevant, educație descisă pentru toți. Formare nivel II – învățământ gimnazial

Public/Grup ţintă: Personal didactic de predare din învățământul gimnazial –   matematica

Seria / Grupa: S5_NE_G_BC_04_mat  

Nr. cursanți: 25

Perioada formării:   09.06 – 27.07.2020

Locaţia formării:on-line

Locaţia evaluării finale: on-line

Formator: Cojocaru Mihaela

S5_NE_G_BC_04_mat  


CALENDARUL/SCHEMA ORARĂ A ACTIVITĂȚILOR DE FORMARE PENTRU FIECARE SERIE/GRUPĂ DE CURSANȚI reorganizat in conformitate cu prevederile OMEC Nr. 4246/13.05.2020

Denumire program: CRED-Curriculum relevant, educație deschisă pentru toți. Formare nivel II – învățământ gimnazial;

Public/Grup ţintă: Personal didactic de predare din învățământul gimnazial –   matematica

Seria / Grupa: S5_NE_G_BC_05_mat  

Nr. cursanți: 25

Perioada formării:   09.06 – 28.07.2020

Locaţia formării:on-line

Locaţia evaluării finale: on-line

Formator: Tarasă Eugen Ionel

S5_NE_G_BC_05_mat  



CALENDARE SESIUNI FORMARE ONLINE - ÎNVĂȚĂMÂNT PRIMAR

PERIOADA SEPTEMBRIE - DECEMBRIE 2020

CALENDARUL/SCHEMA ORARĂ A ACTIVITĂȚILOR DE FORMARE PENTRU FIECARE SERIE/GRUPĂ DE CURSANȚI

reorganizat in conformitate cu prevederile OMEC nr.4649/30.06.2020

Seria / Grupa: S5_NE_P_BC_01 Nr. cursanți: 22

Perioada formării: 01.10. – 03.12.2020

Locaţia formării: on-line

Locaţia evaluării finale: on-line

Formator; Leonte Rodica

calendar

Seria / Grupa: S5_NE_P_BC_02 Nr. cursanți: 22

Perioada formării: 01 .10. – 02.12.2020

Locaţia formării: on-line

Locaţia evaluării finale: on-line

Formator: Ciotloș Măndița

calendar

Seria / Grupa: S5_NE_P_BC_03; Nr. cursanți: 22

Perioada formării: 01 .10. – 04.12.2020

Locaţia formării: on-line

Locaţia evaluării finale: on-line

Formator: Albu Adina

calendar

CALENDARE SESIUNI FORMARE ONLINE - ÎNVĂȚĂMÂNT GIMNAZIAL

PERIOADA SEPTEMBRIE - DECEMBRIE 2020


Seria / Grupa: S6_NE_G_BC_01_ist;

Perioada formării: 02.10 – 05.12.2020

Locaţia formării:on-line

Locaţia evaluării finale: on-line

Formator: Romandaș Bogdan

calendar


Seria / Grupa: S6_NE_G_BC_02_rel;  

Perioada formării: 28.09 – 04.12.2020

Locaţia formării:on-line

Locaţia evaluării finale: on-line

Formator: Irina Leonte


Seria/Grupa: S6_NE_G_BC_03_ro
Perioada formării: 03.10. – 05.12.2020
Locaţia formării: on-line
Locaţia evaluării finale: on-line
Formator: Gavriliu Laura Irina

Seria / Grupa: S6_NE_G_BC_04_ro

Perioada formării: 03.10. – 04.12.2020

Locaţia formării: on-line

Locaţia evaluării finale: on-line

Formator: Andrei Ionela


Seria/Grupa: S6_NE_G_BC_05_en ;

Perioada formării: 28.09 – 09.12.2020

Locația formării: on-line

Locaţiaevaluării finale: on-line

Formator: Diaconu Cosmina


Seria/Grupa: S6_NE_G_BC_06_fr ;

Perioada formării: 28.09 – 08.12.2020

Locaţia formării: on-line

Locaţia evaluării finale: on-line

Formator: Iosub Maricica

CALENDARE SESIUNI FORMARE ONLINE - ÎNVĂȚĂMÂNT PRIMAR ȘI GIMNAZIAL

PERIOADA IANUARIE - APRILIE 2021


Seria / Grupa: S7_NE_G_BC_01_ist;

Locaţia formării:on-line

Locaţia evaluării finale: on-line

Formator: Gavriliu Laura-Irina

Perioada formării: 30.01. – 28.03.2021

Data evaluării finale: 14.04.2021

calendar


Seria / Grupa: S7_NE_G_BC_02_ist;  

Locaţia formării:on-line

Locaţia evaluării finale: on-line

Formator: Romandaș Bogdan

Perioada formării: 30.01. – 28.03.2021

Data evaluării finale: 14.04.2021


Seria/Grupa: S7_NE_G_BC_03_en
Locaţia formării: on-line
Locaţia evaluării finale: on-line
Formator: Iosub Maricica

Perioada formării: 25.01 – 02.04.2021

Data evaluării finale: 20.04.2021

calendar

Seria / Grupa: S7_NE_G_BC_04_en

Locaţia formării: on-line

Locaţia evaluării finale: on-line

Formator: Diaconu Cosmina

Perioada formării: 25.01. - 02.04.2021

Data evaluării finale: 19.04.2021



calendar

Seria / Grupa: S6_NE_P_BC_01

Perioada formării: ianuarie - aprilie 2021

Locaţia formării: on-line

Locaţia evaluării finale: on-line

Formator; Leonte Rodica

calendar

Seria / Grupa: S6_NE_P_BC_02

Perioada formării: ianuarie - aprilie 2021

Locaţia formării: on-line

Locaţia evaluării finale: on-line

Formator; Ciotloș Mandița

calendar

Seria / Grupa: S6_NE_P_BC_03

Perioada formării: ianuarie - aprilie 2021

Locaţia formării: on-line

Locaţia evaluării finale: on-line

  Formator: Albu Adina

CALENDARE SESIUNI FORMARE MAI - AUGUST 2021


S8_NE_G_BC_01_geo

calendar





S8_NE_G_BC_02_esoc

calendar




S8_NE_G_BC_03_rel

calendar





S8_NE_G_BC_04_fiz

calendar





S8_NE_G_BC_05_mat

calendar




S8_NE_G_BC_06_efs





S8_NE_G_BC_07_emuz


calendar

CALENDARE SESIUNI FORMARE SEPTEMBRIE - DECEMBRIE 2021

CAF_S9_NE_G_BC_01_geo

CAF_S9_NE_G_BC_02_bio

CAF_S9_NE_G_BC_03_efs




CAF_S9_NE_G_BC_04_ro





CAF_S9_NE_G_BC_05_en

CALENDARE SESIUNI FORMARE IANUARIE - APRILIE 2022

S 7_NE_P_BC_01            


S7_NE_BC_P_02


S10_NE_G_BC_01_ edfs 


S10_NE_G_BC_02_en

CALENDARE SESIUNI FORMARE MAI - IULIE 2022

CAF_S11_NE_G_BC_01_efs

calendar_01_efs

CAF_S12_NE_G_BC_01_eng  - calendar 01

CAF_S12_NE_G_BC_02_fiz_chim - calendar 02

ELIBERARE ADEVERINȚE/ATESTATE

  •  La sediul Casei Corpului Didactic "Grigore Tabacaru" se eliberează:

1. Atestatele pentru S8_BC_NE_G, proiectul CRED
2. Adeverințele pentru: S12_BC_NE_G, S2_MNG_CRED_NE_BC_01_02 și S2_RED_CRED_NE_BC_01_02

Ele pot fi ridicate personal sau de orcine ajunge la sediul CCD Bacău.
Program de lucru:
Luni: după ora 12.00
Marți: 09.00 - 15.30
Miercuri: 10.00 - 16.00
Joi: 09.00 - 16.00
Vineri: 08.00 - 14.00

Eliberare adeverinte proiectul CRED: S9_NE_P_BC_01-05

La sediul CCD Bacau se eliberează ADEVERINȚELE

S9_NE_P_BC_01-05

Eliberare adeverinte S8_NE_G_BC proiect CRED

La sediul CCD Bacau se eliberează ADEVERINȚELE pentru S8_NE_G_BC a proiectului CRED.

ADEVERINTELE NU ATESTATELE   in original pentru proiectul CRED seriile:   S6_NE_P_BC_01-03 si S7_NE_G_BC_01-04 , care au fost primite si pe mail de la formatori, se gasesc la Casa Corpului Didactic „Grigore Tabacaru” Bacau.



ANUNȚURI IMPORTANTE


Inscrieri curs "Resurse educaționale digitale: Realizare, utilizare, evaluare" - proiect CRED

Casa Corpului Didactic Botoşani, partener coordonator-Regiunea Nord-Est al Ministerului Educației, în cadrul proiectului POCU “CURRICULUM RELEVANT, EDUCAȚIE DESCHISĂ PENTRU TOȚI - CRED”, finanțat prin POCU 2014-2020, în cadrul axei prioritare 6, prioritatea de investiții 10.i, anunţă o nouă selecţie a cadrelor didactice în vederea participării la programul de formare continuă acreditat   ”Resurse educaționale digitale: realizare, utilizare, evaluare. Formare nivel 2”, Numărul de ore / credite profesionale transferabile: 50 ore (24 ore formare sincronă și 26 de ore formare asincronă) / 12 credite profesionale transferabile.
Cursul se va desfășura doar în format online.

Formular inscriere
 
Formularul se adresează cadrelor didactice din învățământul primar și gimnazial.
Condiții obligatorii pentru înscriere:   cel puțin definitivat în învățământ.
Toate informațiile conținute în prezentul formular sunt confidențiale și vor fi folosite doar în scopul proiectului.

sus



Anunț selecţie cadre didactice din învăţământul preunivesitar, în vederea participării la cursurile de formare acreditate CRED

Casa Corpului Didactic Botoşani, partener coordonator-Regiunea Nord-Est al Ministerului Educației, în cadrul proiectului POCU “CURRICULUM RELEVANT, EDUCAȚIE DESCHISĂ PENTRU TOȚI - CRED”, finanțat prin POCU 2014-2020, în cadrul axei prioritare 6, prioritatea de investiții 10.i, anunţă o   ultimă   selecţie a cadrelor didactice în vederea participării la programul de formare continuă acreditat „CRED-Curriculum relevant, educație deschisă pentru toți. Formare nivel II”, cu durata de 120 de ore, blended-learning, având alocate 30 CPT, acreditat de Casa Corpului Didactic Botoşani în cadrul proiectului „Curriculum relevant, educaţie deschisă pentru toţi-CRED”.

Vezi adresa din secțiunea Anunțuri.

Formular inscriere





SELECȚIE EXPERȚI - IUNIE 2021

Comunitatea proiectului nostru, „Curriculum Relevant, Educație Deschisă pentru toți” - CRED, este una dinamică, aflată într-o continuă expansiune. Astfel, vom reuși să atingem toate obiectivele propuse și asumate.

Vă invităm, așadar, să analizați sau să recomandați, în comunitatea dumneavoastră profesională, anunțurile de selecție recent lansate de partenerul nostru din proiect, Unitatea de Cercetare în Educație din cadrul   Centrului Național de Politici și Evaluare în Educație – CNPEE.

  • Selecție de experți în realizarea de ghiduri metodologice pentru nivelul primar și gimnazial -   bit.ly/3iymGY2
  • Selecție de experți în realizarea Resurselor Educaționale Deschise - RED -   bit.ly/357mLKk

CREATORI DE EDUCAȚIE

CREATORI IN EDUCAȚIE 2021

REGULAMENT

SELECȚIE FORMATORI PROGRAMUL CRED

Casa Corpului Didactic Botoşani, partener coordonator - Regiunea Nord-Est - al Ministerului Educației Naționale, organizează selecția pentru ocuparea unor posturi de experti formatori, în afara organigramei, în cadrul proiectului POCU “CURRICULUM RELEVANT, EDUCAȚIE DESCHISĂ PENTRU TOȚI - CRED”, finanțat prin POCU 2014-2020, în cadrul axei prioritare 6, prioritatea de investiții 10.i.
Anunţul şi anexele acestuia pot fi descărcate accesând link-ul  anunt

CORRIGENDUMUL Nr. 1 la Apelul de selecție nr.9323/CRED/BT/15.11.2019

CORRIGENDUMUL Nr. 1 la Apelul de selecție nr. 9323/CRED/BT/15.11.2019 de mai jos, se referă la modificarea termenului de depunere a dosarelor de înscriere la selecția unor formatori pentru regiunea N-E în cadrul proiectului POCU.
Astfel termenul limită de depunere a dosarelor este 08.01.2020 , cu mențiunea că termenul de finalizare a selecției rămâne neschimbat.

CORRIGENDUMUL

Anunț privind revizuirea regulamentului Selecției naționale de bune practici în educație „Creatori de Educație" din cadrul proiectului „Curriculum relevant, educație deschisă pentru toți - CRED" – cod SMIS 2014+:118327

Vă invităm să consultați regulamentul Selecției naționale de bune practici, în învățământul primar și gimnazial românesc, „Creatori de Educație", și să ne transmiteți - până la data de 3 februarie 2020, la adresa contact@educred.ro - propuneri/sugestii de îmbunătățire.

Scopul acestui demers este optimizarea regulamentului, noua formă a acestuia urmând să fundamenteze ediția de anul acesta a Selecției naționale de bune practici "Creatori de Educație".

După data de 3 februarie, propunerile primite vor fi evaluate si integrate într-o nouă formă a regulamentului, urmând ca documentul actualizat să fie supus consultării publice.

„Curriculum relevant, educație deschisă pentru toți - CRED" – cod SMIS 2014+:118327 este un proiect cofinanțat din Fondul Social European, prin Programul Operațional Capital Uman 2014-2020,   iar Ministerul Educației și Cercetării este beneficiarul proiectului.



Prelungire perioadă înscrieri „Creatori de Educație”

Bine v-am regăsit, stimați colegi!

  În luna mai 2020, în cadrul proiectului  „Curriculum Relevant, Educație Deschisă pentru toți” – CRED, a fost lansată a doua ediție a Selecției Naționale de bune practici „Creatori de Educație”.

Pentru a oferi cât mai multor cadre didactice oportunitatea de a evidenția activitățile originale sau soluțiile inovatoare aplicate la clasă, în contextul în care selecția din acest an se desfășoară în condiții speciale ce presupun, pentru dascăli, un volum foarte mare de muncă, perioada de înscriere, se va prelungi până la data de 5 iulie 2020.

Astfel, prin intermediul selecției „Creatori de Educație”, dascălilor le este oferită oportunitatea de a le fi recunoscute public munca, implicarea, creativitatea și capacitatea de inovare în activitatea de predare-învățare, dăruirea și profesionalismul.

La nivelul întregii țări, avem astfel de profesori valoroși, care - prin activitatea desfășurată atât la clasă, cât și în „Școala de acasă” - contribuie la starea de bine a copiilor României, ajutându-i totodată să își descopere potențialul maxim.
Dascăli care merită să fie recunoscuți (și premiați) drept veritabili „Creatori de Educație”.

De aceea, ne face o mare bucurie să vă invităm, stimați colegi, să vă implicați în procesul de recomandare a modelelor de bună practică educațională și să faceți propuneri concrete pe site-ul selecției, www.creatorideeducatie.ro, contribuind astfel la promovarea exemplelor pedagogice inspiraționale, fie ele din Comunitatea CRED sau din afara acesteia.

Vă prezentăm un sumar al celor mai importante momente din calendarul selecției:

·         4 mai – 5 iulie 2020: înscrierea propunerilor de bune practici;

·         6 iulie – 31 iulie 2020: validarea online privind condițiile de eligibilitate a propunerilor înscrise;

·         1 august – 31 august 2020: selecția modelelor de bune practici.


sus

EVENIMENT CRED - 25 IUNIE 2020

Stimați colegi,
 Poate mai mult ca oricând, este necesar să comunicăm, să împărtășim idei și gânduri despre metodele, soluțiile, practicile, acțiunile concrete prin intermediul cărora profesorii din România s-au adaptat ”Școlii de Acasă”.
În cadrul proiectului ]”Curriculum Relevant, Educație Deschisă pentru toți” – CRED, au fost premiați dascăli valoroși, care merită pe deplin să le oferim oportunitatea de a face cunoscute activitățile originale sau soluțiile inovatoare aplicate la clasă, în contextul cu totul special al ultimelor luni.
Ei sunt Creatorii de Educație și îI vom cunoaște în cadrul evenimentului online ce le este dedicat, [b]”Creatori de Educație – poveștile de succes continuă!” ]joi, 25 iunie, orele 14.00-16.00.
Evenimentul este transmis live, pe contul de Facebook ”Proiectul CRED”, fiind adresat tuturor cadrelor didactice din România care doresc să afle bune practici de la colegi a căror valoare este recunoscută de întreaga comunitate educațională.
Comunicarea va fi făcută și pe pagina de Facebook special creată pentru eveniment https://www.facebook.com/events/712317592918987.
 iar în atașament veți regăsi informații suplimentare.
Ne vedem joi, online, la ora 14:00, pe pagina dedicată evenimentului!
vezi doc

vezi eveniment

SELECȚIE EXPERȚI RED - 27 AUGUST 2020

De curand a fost lansata selecția națională de realizatori de Resurse Educaționale Deschise.
Detalii veti gasi pe:

www.educred.ro/red

si

pe pagina de facebook a proiectului: https://www.facebook.com/watch/?v=14232 ... VLdn0SBo6

SELECȚIE EXPERȚI RED

 - 04 noiembrie 2020

De curand a fost lansata selecția națională de realizatori de Resurse Educaționale Deschise.
Detalii veti gasi pe:

www.educred.ro/red

si in sectiunea anunturi a acestui site.

sus

Consultare publică - Regulamentul Selecției naționale „Creatori deEducație”, ediția 2021

În spiritul transparenței ce ne însoțește acțiunile și al dorinței permanente de optimizare a activităților din cadrul proiectului nostru, ”Curriculum Relevant, Educație Deschisă pentru toți” - CRED,   Regulamentul Selecției naționale de bune practici din învățământul primar și gimnazial românesc „Creatori de Educație”   este supus, și în acest an, consultării publice.

Astfel, vă invităm să consultați varianta actuală a regulamentului selecției și să ne transmiteți – până la data de   8 aprilie 2021 , la adresa de e-mail:   contact@educred.ro   – propunerile dumneavoastră de îmbunătățire.

CLICK AICI pentru a accesa regulamentul „Creatori de Educație”
https://www.creatorideeducatie.ro/regul ... ctie_2021/

Reamintim că   Selecția națională ”Creatori de Educație”   este   singura competiție dedicată exclusiv cadrelor didactice care folosesc metode și strategii didactice interactive/inovatoare, care aplică în mod creativ programele școlare la nivel primar/gimnazial, care generează schimbare/progres școlar la nivelul claselor de elevi cu care lucrează și care își adaptează în mod inventiv demersul didactic la nevoile și interesele elevilor.

Nu în ultimul rând, în contextul trecerii actului educațional în online, selecția se adresează dascălilor care, în acest ultim an, au dat dovadă de flexibilitate, au știut să se adapteze, să reinventeze dinamica actului educațional și să transpună interacțiunea din cadrul cursurilor față-în-față în online, prin utilizarea de noi instrumente, metode, mijloace etc.

Totodată, vă invităm pe toți să accesați   Regulamentul Selecției naționale de bune practici ”Creatori de Educație”   și să ne transmită sugestiile de îmbunătățire, deoarece, așa cum spuneam într-un mail anterior, există un timp al acțiunilor, al faptelor, dar și un timp al recunoașterii și validării acestora, iar   ”Creatori de Educație”   este un prilej excelent pentru astfel de recunoașteri și validări.

si in sectiunea anunturi a acestui site.

Selecţie a cadrelor didactice în vederea participării la programul de formare continuă acreditat CRED

Casa Corpului Didactic Botoşani, partener coordonator-Regiunea Nord-Est al Ministerului Educației, în cadrul proiectului POCU “CURRICULUM RELEVANT, EDUCAȚIE DESCHISĂ PENTRU TOȚI - CRED”, finanțat prin POCU 2014-2020, în cadrul axei prioritare 6, prioritatea de investiții 10.i, anunţă o nouă selecţie a cadrelor didactice în vederea participării la programul de formare continuă acreditat „CRED-Curriculum relevant, educație deschisă pentru toți. Formare nivel II”.



Selectie cadre didactice - ianuarie 2023, în cadrul proiectului „Curriculum relevant, educaţie deschisă pentru toţi-CRED”.

Casa Corpului Didactic Botoşani, partener coordonator-Regiunea Nord-Est al Ministerului Educației, în cadrul proiectului POCU “CURRICULUM RELEVANT, EDUCAȚIE DESCHISĂ PENTRU TOȚI - CRED”, finanțat prin POCU 2014-2020, în cadrul axei prioritare 6, prioritatea de investiții 10.i, anunţă o nouă selecţie a cadrelor didactice în vederea participării la programul de formare continuă acreditat „CRED-Curriculum relevant, educație deschisă pentru toți. Formare nivel II”, cu durata de 120 de ore, blended-learning, având alocate 30 CPT, acreditat de Casa Corpului Didactic Botoşani în cadrul proiectului „Curriculum relevant, educaţie deschisă pentru toţi-CRED”.

Formularul se adresează profesorilor din învățământul gimnazial din regiunea NE.
Condiții obligatorii pentru înscriere: să aveți cel puțin definitivatul în învățământ.

IMPORTANT! Pentru această ultimă serie, grupul țintă va fi constituit din cadre didactice calificate din  învățământul gimnazial , disciplinele: ►Limba și literatura română
►Limba engleză
►Limba franceză
►Matematică
►Fizică
►Chimie
►Biologie
►Istorie
►Geografie
►Religie
►Educație fizică și sport
►Educație tehnologică
►TIC
►Educaţie socială
►Educaţie muzicală
Cursul se va desfășura doar în format online, iar grupele se vor stabili pe judeţe în funcţie de numărul de înscrieri, sau pe regiune.

https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIp ... Q/viewform

FEEDBAKE

Colegii noștri creatori de Resurse Educaționale Deschise (RED) ai proiectului „Curriculum Relevant, Educație Deschisă pentru toți” – CRED au realizat, până în prezent, 3.300 de Resurse Educaționale Deschise (RED).
Dintre acestea, 2.400 de materiale educaționale au fost deja publicate online, fiind disponibile, gratuit, oricărui cadru didactic care predă la nivelul   primar s au   gimnazial   și nu numai.

* Materialele suport sunt centralizate
https://docs.google.com/document/u/1/d/ ... gmail_link
și sunt grupate în funcție de   nivelul de învățământ   și   disciplinele vizate.

Resursele vizează activitățile de predare-învățare-evaluare, având în vedere că sunt gândite ca materiale suport, ce pot fi integrate în activitatea de predare la clasă și/sau pot fi utilizate în activitatea de învățare individuală a elevilor.

* Colecția RED-urilor CRED se află în permanentă creștere, motiv pentru care ne-am bucura să vă abonați la cele două canale EduCred Youtube, astfel încât să primiți notificări cu ultimele materiale dezvoltate de #TeamRED:

Primar: https://www.youtube.com/c/PrimarEDUCRED

Gimnaziu: https://www.youtube.com/c/EDUCREDGimnaziu/

Odată ce ați explorat aceste resurse, ne puteți furniza sugestii privind utilitatea acestora, precum și informații privind modul în care elevii au răspuns la introducerea materialelor interactive în procesul de învățare.
De asemenea, ne-ar ajuta recomandările dumneavoastră pentru îmbunătățirea resurselor sau date despre alte nevoi identificate la elevi, care pot fi susținute de resursele dezvoltate de experții proiectului.

Formularul de feedback este disponibil:   https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIp ... A/viewform.

Vă invităm, așadar, să descoperiți și valorificați colecția RED în CRED, să vă abonați la canalele Youtube și să completați formularul de feedback.

Comunitatea online vă așteaptă și pe paginile social media ale Proiectului CRED:

Facebook:   https://www.facebook.com/ProiectulCRED

Instagram:   https://www.instagram.com/proiectulcred/

LinkedIn:   https://www.linkedin.com/company/proiectul-cred

Feedback - 

Resursele Educaționale Deschise realizate în cadrul proiectului CRED

Formularul de feedback este disponibil:   https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIp ... A/viewform .

Resurse educationale deschise

Colegii noștri, experți RED din proiectul CRED, lucrează la realizarea unor materiale educaționale suport pe care le oferim în regim de Resurse Educaționale Deschise/ RED.

Vă punem la dispoziție pentru următoarea perioadă două canale de Youtube:

EduCRED nivelul primar             - https://www.youtube.com/c/PrimarEDUCRED/

EduCRED nivelul gimnazial        - https://www.youtube.com/c/EDUCREDGimnaziu/


În aceste canale puteți găsi sute de materiale pe care le puteți folosi în activitatea dvs, corelate cu competențele specifice din programă. 
Va rugăm să țineți aproape de sursele noastre de informare ( https://www.facebook.com/ProiectulCRED   si pagina   https://digital.educred.ro/). În curând vom deschide în regim de testare publică și portalul de resurse   red.educred.ro,  

Publicăm acum o parte dintre materialele realizate până la acest moment, în fiecare zi adăugându-se la acestea alte resurse aflate fie în etapa de prelucrare fie în etapa de pregătire.
Estimăm că programele la gimnaziu vor fi integral acoperite cu resurse de sprijin până la finalul acestui an iar programele pentru învățământ primar vor fi acoperite până în luna februarie.

Asteptam feedback-ul dumneavoastră la aceasta adresa:    https://forms.gle/voq6yHxwgyqXB4CM7. Implicarea dvs este binevenită și importantă pentru noi.


Debut programul CRED


Cursurile de formare din cadrul proiectului CRED au debutat astăzi și în județul Bacău, cu 2 grupe de cursanți din învățământul primar, zona rurală.

Grupa 1, expert formator prof. Rodica Leonte

Seria / Grupa: S1_NE_P_BC_01 /Nr. cursanți: 22

Perioada formării: 03.09 - 30.10.2019  

Locaţia formării: Casa Corpului Didactic „Grigore Tabacaru” Bacău

Locaţia evaluării finale: Casa Corpului Didactic „Grigore Tabacaru” Bacău

Grupa 2,  expert formator prof. Măndița Ciotloș

Seria / Grupa: S1_NE_P_BC_02 /Nr. cursanți: 22

Perioada formării: 03.09-31.10.2019  

Locaţia formării: Liceul Teoretic „Spiru Haret” Moineşti

Locaţia evaluării finale: Liceul Teoretic „Spiru Haret” Moineşti


Programul CRED CONTINUĂ PENTRU ÎNVĂȚĂMÂNTUL PRIMAR

Joc, muzică și mișcare, în cadrul programului de formare CRED - învățământ primar, desfășurat azi în centrele de formare de la Moinești și Bacău.
Formatori: Măndița Ciotloș și Rodica Leonte.

2 ani de la lansarea „Curriculum Relevant, Educație Deschisă pentru toți” - CRED

Astăzi, 15 noiembrie 2019, marcăm o zi specială: 2 ani de la lansarea „Curriculum Relevant, Educație Deschisă pentru toți” - CRED, proiect care ne-a strâns într-o comunitate puternică, încrezătoare și dornică să răspândească starea de spirit „Cred în educație”.
Vă mulțumim pentru implicarea și pasiunea de care care dați dovadă în toate activitățile desfășurate în cadrul proiectului!
Cu această ocazie, dorim să ne cunoaștem mai bine și să aflăm ce reprezintă proiectul CRED pentru dumneavoastră.

Puteți completa formularul referitor la experiențele dumneavoastră, în cadrul proiectului. Vă rugăm, utilizați conturile personale @educred pentru al completa.
De asemenea, vă invităm în grupul Facebook al comunității CRED.
Link-urile pentru accesare le veți găsi în fisierul atașat.




Debut programul CRED pentru

personalul didactic de predare din învățământul primar

Seria / Grupa: S2_NE_P_BC_01/Nr. cursanți: 22

Perioada formării: 16.11.2019 – 30.01.2020

Locaţia formării: Casa Corpului Didactic ”Grigore Tabacaru” Bacău

Locaţia evaluării finale: Casa Corpului Didactic ”Grigore Tabacaru” Bacău




Conferința Națională „Creatori de Educație” organizată în cadrul proiectului „Curriculum relevant, educație deschisă pentru toti” - CRED, 03 - 05 decembrie 2019 la București, al carui beneficiar este Ministerul Educației și Cercetării.
vezi programul


METODOLOGIA DE ORGANIZARE SI DESFASURARE A WORKSHOPURILOR, MARTIE - APRILIE 2020


vezi metodologia